چهره هاسلبریتی ایرانی

کریم قربانی کیست؟ + آخرین وضعیت جسمانی بازیگر سریال بچه مهندس ۳

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره کریم قربانی ، بازیگر سریال بچه مهندس ۳ و همچنین آخرین وضعیت جسمانی وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کریم قربانی ، بازیگر سریال بچه مهندس ۳ که بعد از سکته در بیمارستان بستری شده بود، عمل قلب انجام داده است و در حال حاضر در بخش مراقبت ‌های ویژه بستری است.

امین قربانی ، فرزند کریم قربانی ، بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت پدر خود که چندی پیش به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شده بود، گفت: ” پدرم مدتی است به دلیل سکته در بیمارستان بستری شده است و دو تا از رگ های قلب وی هم گرفته بود. او این روزها در بیمارستان شهید رجایی بستری است و دو شب پیش عمل قلب انجام داد و برایش باتری گذاشتند. او اکنون در بخش مراقبت های ویژه است و گفته اند حداقل باید ۴۸ ساعت در این بخش بماند تا بعد به بخش عمومی منتقل شود.

خدا را شکر در حال حاضر وضعیت عمومی وی بهتر است.

اما درباره کریم قربانی بد نیست بدانید این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در یکم مرداد ماه سال ۱۳۳۶ شمسی در بندر انزلی متولد شد و البته اصالتی شمالی دارد. کریم قربانی از جمله بازیگرانی است که لهجه شیرین محلی دارد و در بیشتر فیلم هایی که در آنها ایفای نقش کرده است با همان لهجه‌ شیرین بوده است و به عنوان یک چهره طناز با صدای گرفته شناخته شده است!

کریم قربانی کار حرفه ‌ای خود را از سینما و در سال ۱۳۸۰ شمسی با فیلم ” من ترانه پانزده سال دارم ” به کارگردانی رسول صدر عاملی آغاز کرد و به عنوان نوازنده فعالیت داشت؛ وی توانست در این پروژه ی سینمایی همکاری با هنرمندان شاخصی چون ترانه علیدوستی ، مهتاب نصیرپور ، حسین محجوب و میلاد صدر عاملی را تجربه کرد. او سپس در آثار تلویزیون و سریا ل‌های محبوبی چون ” مختارنامه ” ، ” ستایش ۲ ” ، ” خروس ”  و ” عاشقانه ” به ایفای نقش پرداخت.

کریم قربانی این روزها مجموعه ‌های بچه مهندس ۳ و بچه محل را روی آنتن تلویزیون دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا