چهره هاسلبریتی ایرانی

کیمیا حسینی بازیگر نقش پونه در سریال خانواده دکتر ماهان کیست؟ + بیوگرافی و عکس

مجله اینترنتی کولاک: کیمیا حسینی بازیگر نقش پونه در سریال خانواده دکتر ماهان روز ۷ مرداد سال ۸۲ در تهران متولد شد. البته وی اصالتا اهوازی است. سریال خانواده دکتر ماهان اولین تجربه بازیگری کیمیا نیست بلکه او خیلی زود وارد این عرصه شد و وقتی ۷ سال بیشتر نداشت در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمسین ساخته اصغر فرهادی بازی کرد.

کیمیا حسینی بازیگر نقش پونه در سریال خانواده دکتر ماهان

کیمیا حسینی درباره نحوه انتخاب‌شدنش در فیلم جدایی نادر از سیمین می‌گوید: مادرم در کانون پرورش فکر کار می‌کرد و در کارگاه ساخت عروسک‌های متحرک بود. وقتی آقتای معصومیان به کانون آمد و فهمید مادر من فرزندی در آن سن و سال دارد پیشنهاد بازیگری را مطرح کرد و در نهایت خانواده و خودم رضایت دادیم.

کیمیا بعد از این فیلم در کارهای دیگری همن حضور داشت. سلام بر فرشتگان، فرزند خوانده، عملیات مهد کودک و ساکن خانه چوبی از جمله فیلم‌هایی است که این دختر در آنها بازی کرده است.

او درباره این‌که آیا بازیگری به درس‌اش لطمه‌ای نمی‌زند، می‌گوید: من درس‌هایم را خوب می‌خوانم و آرزو دارم در آینده مخترع شوم. فقط موقع فیلمبرداری خانه چوبی چون خیلی از لوکیشن‌ها خارج از تهران بود مجبور شدم معلم خصوصی بگیرم.

کیمیا اوقات فراغتش را با ورزش شنا پر می‌کند و به کارگاه سفال‌گری هم می‌رود.

کیمیا حسینى  درباره بازی در سریال خانواده دکتر ماهان گفت: تجربه بازى در سریال هاى تلویزیونى را نداشتم و برایم جالب بود که تجربه بازى در سریال هاى صداوسیما را هم تجربه کنم. آقای قویدل یکى از کارگردانان خوب تلویزیون است که همواره دوست داشتم با ایشان همکارى کنم. از نتیجه این همکارى راضى و خوشحال هستم.

وى گفت: پونه در سریال خانواده دکتر ماهان علاقه زیادى به ساخت فیلم و کارگردانى دارد و اخبار سینما و تلویزیون را دنبال مى­‌کند. در مجموع نقش متفاوتى را در خانواده دکتر ماهان بازی میکنم که امیدوارم این سریال مورد توجه مردم و مخاطبان تلویزیون قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا