چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس لو رفته از گریم متفاوت ترلان پروانه در فیلم گربه سیاه

ترلان پروانه با متشر کردن عس هایی از خود در فیلم سینمایی گربه سیاه با گریم متفاوت و زیبا صفحه شخصی خود را بروز کرد.  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

ترلان پروانه در فیلم گربه سیاه

گریم متفاوت ترلان پروانه در فیلم گربه سیاه

رها : ما هم یه جاهایى بد بیارى داشتیم ولى بخاطر سیاهیمون نیست ، نشد که بشه ..

تصاویری از ترلان پروانه در فیلم سینمایی گربه سیاه

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد

ترلان پروانه در گربه سیاه

پدر ترلان پروانه مهندس و مادرش خانه‌دار است اما علاقه زیادی به بازیگری داشته و در زمان دانشجویی در تئاتر فعالیت‌های هنری انجام میداده است. او یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد.

 ترلان پروانه در فیلم گربه سیاه

بازیگران و عوامل فیلم گربه سیاه

رها : بچه بودم مامانم بهم می گفت گربه سیاه ، اول فک میکردم بخاطر موهامه که سیاهه، بعدا فهمیدم اونم مث بقیه فک میکنه گربه سیاه شومه … ببخشید مامان …

 ترلان پروانه در فیلم گربه سیاه

خانم بازیگر در فیلم سینمایی

ترلان پروانه در سریال رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری به ایفای نقش پرداخته است. این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.ترلان پروانه در سریال رقص روی شیشه با بازیگرانی همچون: بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امیر آقایی، میترا حجار، مهرداد صدیقیان، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، ستاره اسکندری، سحر قریشی و … همبازی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا