کلیپ داغ

گفتگوی کامل شهاب مظفری در برنامه فرمول یک شنبه ۲۴ اسفند ۹۸ + ویدیو

ویدیو گفتگوی کامل شهاب مظفری در برنامه فرمول یک شنبه ۲۴ اسفند ۹۸ را در این مطلب ببینید. نظرات شهاب مظفری درباره مهراد جم، رضا گلزار و علی زند وکیلی. شهاب مظفری خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان در برنامه ویژه عید فرمول یک با اجرای علی ضیا به عنوان مهمان حضور پیدا کرد.

شهاب مظفری در بحش هایی از برنامه فرمول یک به سوالات جالبی پاسخ گفت و درباره چهره هایی همچون مهراد جم، محمدرضا گلزار، بهنام بانی و علی زند وکیلی صحبت کرد. شهاب مظفری همچنین در بخشی از این برنامه به اجزای زنده آهنگ کوچه (شبانه) زنده یاد فرهاد مهراد با پیانو پرداخت.

شهاب مظفری ۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. او پس از اتمام تحصیلات ابتدایی و متوسطه، در رشتهٔ کامپیوتر وارد دانشگاه شد؛ و به خاطر علاقه‌مندی به موسیقی همزمان فعالیت خود را در این زمینه علاوه بر ادامهٔ تحصیلات ادامه داد. اولین آهنگ او با ترانه و آهنگسازی خودش با نام «از وقتی رفتی» در سال ۱۳۸۷ منتشر شد.

شهاب مظفری در برنامه فرمول یک شنبه 24 اسفند
شهاب مظفری در برنامه فرمول یک شنبه ۲۴ اسفند

ساز حرفه‌ای او پیانو است که از کودکی یادگیری آن را آغاز کرده و همچنین گیتار کلاسیک نیز از سازهایی است که وی توانایی نواختن آن را دارد. وی در سال ۱۳۹۶ به یک خواننده مجاز تبدیل شد و برای پخش آثارش مجوز دریافت کرد. اولین کنسرت او در ۱۴ تیر ۱۳۹۶ و در دو سانس، در سالن همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

این در حالی بود که فروش بلیت‌های این کنسرت از ساعت ۱۴ یک تیر شروع شد و در مدت ۲۴ ساعت همه بلیت‌های هر ۴ سانس به فروش رفت. وی تاکنون چندین تک‌آهنگ و تنها یک آلبوم منتشر کرده که آن هم «تورو خواب دیدم» نام دارد که در سال ۱۳۹۱ با برنامه‌ریزی مجید دمیرچی و تهیه کنندگی هادی دمیرچی منتشر شد.


⇐ برای شنیدن آهنگ های بیشتر به لینک های دانلود ۱۰ آهنگ برتر هفته و دانلود آهنگ جدید مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا