کلیپ داغ

گفت و گو با فریبا فرجی پور سرپرست گروه دختران نینجا + فیلم آشپزی اش

به گزارش خبرنگاران، رگزیدگان مرحله نیمه نهایی برنامه پرمخاطب عصر جدید تا آماده شدن برای مرحله نهایی، باید مانند مرحله دوم این برنامه در دوره‌های باشگاه مهارت عصر جدید شرکت و با استادان حرفه‌ای و صاحب نام هر رشته تمرین کنند.

محمد زارع، پارسا خائف، سعید فتحی روشن، فاطمه عبادی و گروه دختران نینجا از میان بیش از ۳۰۰ گروه شرکت کننده به فینال عصر جدید رسیدند.

تا زمان پخش فینال برنامه عصر جدید در شب عید غدیر، قسمت‌های تازه این برنامه فعالیت شرکت کنندگان در باشگاه مهارت را به نمایش خواهد گذاشت. از سویی دیگر برنامه عصر جدید با تدارک بخش‌های متنوعی از گفت‌وگو با داوران و دیدگاه اشخاص مختلف و تماشاچیان حاضر در استودیو و خانواده شرکت کنندگان، مخاطبان پر و پا قرص عصر جدید را تا پخش مرحله نهایی همراهی خواهد کرد.

شب گذشته مستندی از زندگی فریبا فرجی پور سرپرست گروه دختران نینجا در برنامه عصرجدید پخش شد. در بخشی از این مستند قرار شد فرجی پور نیمرو درست کند که غذا و دستش سوخت و لحظات جالبی را رقم زد.

 

 

در بخش دیگر مستند، فرجی پور درباره برخورد مردم با خودش صحبت کرد.

 

 

فرجی پور در یک خانواده پرجمعیت زندگی می‌کند و برادران این ورزشکار نسبت به موفقیت خواهر خود خوشحال هستند.

 

 

این شب ها، طبق روال پخش برنامه عصر جدید یکشنبه، دوشنبه و پنج شنبه هر هفته در ساعت ۲۲:۳۰ خواهد بود. هیجان انگیزترین قسمت این برنامه ۲۸ مرداد از آنتن شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا