چهره هاسلبریتی ایرانی

گلشیفته فراهانی با پالتوی سفید و لبخندی جذاب + عکس

در این مطلب، با جدیدترین عکس ها از گلشیفته فراهانی با پالتوی سفید و لبخندی جذاب همراه شما خواهیم بود! گلشیفته فراهانی با نام شناسنامه‌ ای ” رهاورد فراهانی ” بازیگر، خواننده و نوازنده متولد ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۶۲ شمسی در شهر تهران می باشد. جالب است بدانید او در ۳۵ فیلم نقش داشته است که بسیاری از آن ها در جهان شناخته شده هستند!

گلشیفته فراهانی با پالتوی سفید

گلشیفته فراهانی در جایزه سزار ۲۰۱۴ میلادی، برای بازی در ” سنگ صبور ” به کارگردانی عتیق رحیمی ، نامزد دریافت جایزه امیدبخش ترین بازیگر زن شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سه قاره را برای بازی در ” بوتیک ”  به کارگردانی حمید نعمت‌ الله و محصول سال ۱۳۸۲ شمسی دریافت کرد. او در فیلم درام ” درباره الی ” در سال ۲۰۰۹ میلادی درخشید! فیلمی که جایزه بهترین روایت جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۰۹ میلادی و همچنین خرس نقره‌ ای را از جشنواره بین‌ المللی فیلم برلین دریافت کرد!

پس از این فیلم، او هرگز در ایران کار نکرده است. وی هم‌ اکنون در پاریس، فرانسه زندگی می کند. همچنین گلشیفته از اعضای آکادمی اسکار است! فراهانی نقش های برجسته ای در فیلم های کارگردان های مشهوری همچون اصغر فرهادی،‌ بهمن قبادی، رسول ملاقلی‌ پور، جیم جارموش، ریدلی اسکات، یواخیم رانینگ و اسپن سندبرگ داشته است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا