چهره هاسلبریتی ایرانی

گله مندی مریم کاویانی از کمرنگ شدن نقشش در سریال بوی باران

مریم کاویانی بازیگر سریال بوی باران در گفتگو با خبرنگاران گفت: اصولاً کم شدن نقش در سریال‌ها می‌افتد، اما چنین اتفاقاتی به هیچ عنوان جالب نیستند، من متأسف شدم از تغییراتی که در فیلمنامه اتفاق افتاد و من به‌ عنوان بازیگر این فیلم متوجه تغییرات نشدم، چون به‌صورت پراکنده نقش داشتم و خیلی وارد جزئیات نشدم.

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون فعالیت‌های اخیرش در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال بوی باران به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان را از شبکه یک و تماشا در حال پخش دارم.

 

وی درباره حذف سکانس‌های خود در این سریال اظهار کرد: نزدیک به ۲ سال به‌صورت پراکنده درگیر پروژه بودم و حدود ۲۰۰ سکانس در فیلمنامه بازی داشتم، هرچند فیلمنامه قرار بود به‌طور دیگری باشد، اما تغییراتی در آن ایجاد شد و نقش‌ها کمرنگ و پررنگ شدند.

او در همین راستا ادامه داد: بنده به‌ عنوان یک مخاطب منتقد این سریال هستم، از اینکه سیمین به‌ عنوان یک بانوی ایرانی و یک معلم جامعه به‌ صورت یک آدم ناموفق در زندگی از شوهرش پنهان‌کاری می‌کند و ترانه به‌ عنوان زن کٌرد که همیشه پشت خانواده است به‌ عنوان باج‌گیر معرفی‌شده جالب نیست، در این سریال طوری وانمود می‌شود که مرد ایرانی به خاطر ایثارش خانواده و احساسات خانواده خود را زیر پا می‌گذارد و زن افغانی اختیار می‌کند، انگار که تمام زنان ایرانی مشکل و نقص اخلاقی دارند.

مریم کاویانی بازیگر سریال بوی باران در ادامه همین مطلب افزود: به نظر بنده این اتفاق برای جامعه ما قشنگ نیست، یعنی تمامی خانم‌های ایرانی حتی وکیل که نقش مهمی در جامعه دارد و مردم باید به آن اعتماد داشته باشد هم مردم را گمراه می‌کند، شخصاً روند قصه را نپسندیدم و انتظار داشتم زن‌های ایران را خیلی بهتر نشان دهند، در داستان بوی باران فقط «ناجیه» هنرمند است، در تربیت فرزندش سنگ تمام می‌گذارد، کتاب می‌نویسد و کتاب‌هایش چاپ می‌شود.

او در ادامه در خصوص طولانی شدن مرحله تولید این فیلم خاطرنشان کرد: به خاطر حساسیت‌های زیادی که محمود معظمی در کیفیت کار داشت خیلی سخت‌گیری می‌کرد، تمرینات زیادی داشتیم و پلان‌های زیادی برداشت می‌شد و به همین دلیل تعداد قسمت‌های سریال از ۴۰ قسمت به ۷۵ قسمت افزایش پیدا کرد.

مریم کاویانی در مورد بازخورد مردم نسبت به سریال بوی باران تصریح کرد: مردم این سریال را تماشا می‌کنند، طبعاً قصه جذابی دارد و ما نمی‌توانیم منکر خوب بودن و نو بودن قصه شویم، اما برای افزایش قسمت‌های سریال، قصه را طولانی شده و پراکندگی‌های زیادی در سریال ایجادشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا