چهره هاسلبریتی ایرانی

یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده کیست؟ + بیوگرافی و عکس

یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده کیست؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی یاسمن فرمانی به همراه نکاتی از زندگی شخصی در همین مطلب. علی قلی زاده مهاجم ایرانی تیم شارلوا بلژیک چندی قبل ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست. علی قلی زاده که به عنوان بازیکن رزرو در کنار تیم ملی حضور داشت، این روز ها به شارلوا برگشته است تا برای نیم فصل دوم فوتبال اروپا آماده باشد. اما او از این به بعد به تنهایی در اروپا زندگی نخواهد کرد. قلی زاده با یاسمن فرمانی فوتبالیست تیم بانوان ملوان بندرانزلی ازدواج کرده است. یاسمن فرمانی سابقه بازی در تیم پارس جنوبی را هم در کارنامه دارد.

علی قلی‌زاده ۲۰ اسفند سال ۱۳۷۴ در اردبیل به دنیا آمد. قلی زاده در پست مهاجم بازی می کند و قبل از پیوستن به شارلوا بلژیک در سایپا توپ می زد. وی همچنین برای تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان ایران نیز بازی کرده‌است. او در ۶ بازی دوستانه تیم ملی بزرگسالان ۳ گل به ثمر رساند.

یاسمن فرمانی بعد از خبرهای ضد و نقیض انحلال ملوان به همیاری ارومیه پیوسته و اکنون نیز در ملوان انزلی توپ می زند و گل زنی نیز در این تیم انجام داده است. وی یکی ازبهترین های فوتبال بانوان است که درخشش خوبی را در ملوان داشته و بازیکن با تکنیک این باشگاه می باشد.

این زوج در آبان ماه به عقد درامده و ازدواج کردند و اکنون این خبر را رسانه ای کردند. یاسمن فرمانی در ورزشگاه هایی که همسرش برای مسابقات حضور دارد شرکت میکند و از نزدیک مسابه همسرش را دنبال کرده و او را تشویق میکند. قلی زاده در حال حاضر عضو تیم شارلروا بلژیک بوده و در این کشور زندگی میکند و همسرش نیز در این کشور میباشید.

خانم فرمانی بعد از حضور و استادیوم و تشویق همسرش در مصاحبه ای گفت خیلی خوشحالم که میتوانم بازی همسرم را از نزدیک ببینم و او را تشویق کنم و امیدوارم چنین اتفاقی در کشورمان رخ بدهد و بتوانم در ورزشگاه آزادی مسابقات تیم ملی را دنبال کنم.

گفته میشود تیم ملی ملوان از قلی زاده برای ارائه صحبت هایی در زمینه فعالیت های فوتبالی اش به تیم بانوان ملوان دعوت شده و در انجا سراغاز اشنایی انها را شکل داده است. / البته این هنوز تایید نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا