چهره هاسلبریتی ایرانی

یورش تتلیتی ها به پیج علی کریمی بعد از بلاک کردن صفحه آرات ! + اصل ماجرا

یورش تتلیتی ها به پیج علی کریمی بعد از بلاک کردن صفحه آرات حسینی بسیاری از طرفداران امیر تتلو با فرمان وی به صفحه علی کریمی حمله کردند. اتفاقات روزهای اخیر در فضای مجازی ناخواسته پای علی کریمی را هم به ماجرا کشاند تا پیج اینستاگرام او مورد حمله طرفداران تتلو قرار بگیرد.

یورش تتلیتی ها به پیج علی کریمی
یورش تتلیتی ها به پیج علی کریمی

ماجرا از آن قرار است که آرات حسینی، کودک فوتبالیست نابغه ایرانی که مدتی است که واسطه انتشار ویدیویی مربوط به مهارتش در فوتبال و گرفتن واکنش مثبت از لیونل مسی (Lionel Messi) حسابی سر زبان ها افتاده و در رسانه ها مطرح شده است، در صحبت هایی نسبت به پرسپولیس و علی کریمی ابراز علاقه کرده و به نوعی دوست داشته کریمی هم مثل مسی وی را تشویق کند و نسبت به عملکردش واکنشی نشان دهد ولی این چنین واکنشی از سوی جادوگر فوتبال ایران دیده نشد.

در این میان امیرحسین مقصودلو، یکی از فعالان خارج نشین فضای مجازی که به نام تتلو شناخته می شود نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و جمعیت پر تعداد دنبال کنندگان و هواداران وی در واکنش به این ماجرا به صفحه علی کریمی حمله ور شدند.

تتلو با انتشار چند متن در صفحه شخصی خودش به نوعی سعی داشته آرات را دلداری داده و در سوی دیگر کریمی را بابت بی اعتنایی به آرات به غرور کاذب متهم کرده و اعلام داشته وقتی لیونل مسی از آرات تمجید می کند به چه دلیل یکی مثل علی کریمی برای او به اصطلاح کلاس می گذارد و خودش را در سطحی نمی داند که یک کودک مستعد را تشویق کند.

او همینطور از پیام صادقیان هم نام برد که جدیدا به علت راه اندازی سایت شرط بندی با حکم محرومیت ۱۵ ساله از فعالیت های ورزشی رو به رو شده و از کریمی سؤال کرد که به چه دلیل از صادقیان در قبال این حکم سنگین حمایت نکرده است.

این موضوع با واکنش سریع و تند تعداد زیادی از مخاطبین او همراه شده و حمله ای گروهی به صفحه شخصی کریمی ترتیب دادند و حتی او را با الفاظی تند و خارج از ادب خطاب کرده و در سوی مقابل هم تعدادی از پرسپولیسی ها و طرفداران کریمی علیه تتلو و هوادارانش موضع گرفتند تا یک جنگ در فضای مجازی برای چندین ساعت شکل بگیرد.

با وجود این که تتلو در حمایت از آرات حسینی و پیام صادقیان وارد این بازی شده بود ولی هر دو نفر با گذاشتن عکس علی کریمی و حمایت از وی به نوعی خودشان را از این ماجرا کنار کشیدند و این موضوع دلخوری تتلو و واکنش او را بهمراه داشت که به گفته خودش بلاک کردن آرات حسینی هم یکی از آن ها بود.

ماجرا تا جایی پیشرفت که تتلو در صفحه شخصی خود اعلام آتش بس کرده و از هوادارانش خواست از این ماجرا عبور کرده و آنرا فراموش کنند.

نکته جالب در این میان عدم ارائه کوچکترین واکنشی از طرف علی کریمی بود و او هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده است و پس از این ماجراها آرات حسینی در صفحه خودش اعلام کرد که توسط علی کریمی بلاک شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا