سینماسینمای‌جهان

۱۰۰ مین فیلم آجی دوگان در کمتر از ۶ روز ۱۰۰ کروی شد!

«Tanhaji: The Unsung Warrior» (تنهاجی: جنگجوی ستایش نشده) برای اجی دوگان فیلم خاص و ویژه‌ای است چراکه این فیلمریال صدمین فیلم او در بالیوود می‌باشد. این فیلم ۱۰ ژانویه اکران شد و اکران آن با فیلم «چپک» با بازی دیپیکا پادوکن همزمان شد. اگرچه فیلم دیپیکا رقیب سرسختی برای فیلم آجی دوگان شمرده می‌شد اما «تنهاجی» از اولین روز اکران خود نمایش قدرتمندی در سینماها داشته است اما متاسفانه فروش فیلم پادوکن باافت همراه بوده است و آنگونه که انتظار می‌رفت نتوانسته مورد توجه قرار بگیرد. «تنهاجی» برای دوگان فیلمی وپژه‌تر شد چراکه توانست تنها در ۶ روز اکران خود به فروش ۱۰۰ کروی دست پیدا کند. دوگان در این فیلم تاریخی نقش سربازی در ارتش پادشاه ماراتا را بازی کرده است. کاجول همسر دوگان، در این فیلم نقش همسر او را بازی کرده است. سیف‌علی خان دیگر چهره شناخته شده این فیلم است که نقشی منفی ایفا کرده است.

این فیلم در روز اول اکران حدود ۱۵ کرور فروش داشت، در روز دوم با پرشی قابل توجه بیش از ۲۰ کرور فروش کرد و در روز سوم به بهترین میزان فروش خود چیزی معادل ۲۶ کرور رسید. روز چهارم کمی افت را تجربه کرد و حدود ۱۴ کرور فروش داشت و در روز پنجم ۱۵ کرور فروش کرد.

لازم به ذکر است که آجی دوگان تهیه کننده این فیلم نیز هست. اکنون که این بازیگر باسابقه بالیوودبعد از ۳۰ سال فعالیت در سینما،   با نمایش صدمین کار خود به یک نقطه عطف تازه‌ای در سینما رسیده است بسیار از همکاران و دوستان او از جمله  اکشی کوار، شاهرخ خان و همسرش کاجول این موفقیت را به او تبریک گفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا