تعرفه بهنوش بختیاری برای تبلیغ خواننده ها در اینستاگرامش؛ از ۸ میلیون تا ۴۰ میلیون!
تعرفه بهنوش بختیاری برای تبلیغ خواننده ها در اینستاگرامش چقدر است؟ این شاید سوال بسیاری از کاربرانی باشد که در این شبکه اجتماعی حضور دارند و هر از گاهی شاهد ویدیویی از لب زدن (لیپسینک) خانم بازیگر روی یک آهنگ هستند!
چندی قبل خبرنگار یکی از رسانه ها به صورت تلفنی و یا ارتباط در دایرکت اینستاگرام با برخی از سلبریتی ها ارتباط برقرار کرده بود و از آنها تعرفه تبلیغات را جویا شده بود. از جمله این سلبریتی ها بهنوش بختیاری است که نرخ تیلیغات او در بسیاری از رسانه ها هم منتشر شده است!
پستهای اینستاگرام بهنوش بختیاری در اینستاگرام حول چند موضوع است. او در اینستاگرام، تولد اعضای خانواده را تبریک میگوید، از ازدواج و خبرهای خوب مینویسد و درباره موضوعات روز واکنش نشان میدهد.
«بختیاری» یک برند جواهرات معروف هم دارد و همین باعث شده بخشی از صفحه اینستاگرامیاش، تصاویری از جواهرفروشی لاکچریاش باشد. البته چیز دیگری هم هست؛ شما اگر وارد صفحه «بهنوش بختیاری» شوید، اولین موضوعی که به چشمتان میخورد اطلاعات روی پروفایل اوست که نوشته شده: «حامی ترنسها و …» او در طول این سالها با پیجش از افرادی که ترانسکچوال هستند حمایت کرده است.
البته بختیاری به جز صفحه شخصی، صفحهای با موضوع کتاب خوانی را مدیریت میکند که ۳۴ هزار دنبال کننده دارد و این صفحه هم می تواند منبع کسب درآمدی برای خانم بازیگر باشد.
مسئول صفحه «بهنوش بختیاری» در ارتباط با ما هزینه تبلیغ در صفحه او را ۲۰ میلیون اعلام میکند. او میگوید: «این مبلغ برای حضور ایشان درکنار شما و تهیه یک ویدئوی تبلیغاتی است که به مدت سه روز در اینستاگرام میماند. اما اگر بخواهید خودتان یک ویدئوی تبلیغاتی بفرستید، باید ۱۰ میلیون بپردازید تا ۲۴ ساعت آن را در پست آخر قرار بدهیم.»
در خصوص تبلیغات خواننده ها نیز بهمن بابازاده خبرنگار فعال حوزه موسیقی در صفحه خود چنین نوشته:
«تعرفه بهنوش بختیاری برای تبلیغات قطعات خواننده های جوان موسیقی در اینستاگرامش از ۸ میلیون تا ۴۰ میلیون (در صورت حضور و هنمرنمایی {!} خودش) متغیر است. ما این ویدئوها را می بینیم، به آنها می خندیم و حتی برایشان غش می کنیم. او هم به ما می خندد و بیشتر دیده می شود و تعرفه اش را بالاتر می برد»
دریافت لینک کوتاه این نوشته:
کپی شد! |