ماجرای تابعیت آمریکایی و عکس کریسمسی دختر عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی!
مجله اینترنتی کولاک: بعد از انتشار عکس های کریسمسی دختر دکتر «کی نژاد» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در صفحه اینستاگرام خود، بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به انتقاد از وی پرداختند.

گغته می شود دختر و داماد دکتر کینژاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بورسیه تخلف آمیز برای تحصیل در مقطع دکترای معماری به سوئیس رفته و بعد شهروند رسمی آمریکا شدند!
در همین خصوص سیدمهدی صدارالساداتی روحانی معروف در اینستاگرام نوشت: “انقلاب فرهنگی از این بالاتر که فرزند عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در آمریکا تابعیت بگیرد و از آنجا برای ایرانیان سبک زندگی تدریس بکند؟ صفحه پابیلک البته که برنامه های پدر با دخترش می تواند متفاوت باشد اما اینکه مدیریت فرهنگی کشور سالهای سال در دست عزیزانی باشد که نزدیکانشان آمریکایی می شوند و علنا معرف سبک زندگی آمریکایی می شوند.
بعد خودشان برای فرهنگ فرزندان بقیه مردم و اساتید دانشگاه ها اعمال نفوذ می کنند، عجیب نیست؟ شما برنامه فرهنگی طراحی می کنید؟ و کس دیگر هم بلد نیست بیاید طراحی کند که کمتر آبروریزی باشد؟ انقلاب فرهنگی مردم عادی انقلاب فرهنگی ژنها

دریافت لینک کوتاه این نوشته:
| کپی شد! |




خدا لعنت کنه کسی رو که اینقدر راحت حق الناس میکنند
اگر آقای کی نژاد در مقابل یک هیئت منصفه قرار بگیرد تنها در زمان کمتر از نیم ساعت به تخلفات بسیار زیادی محکوم خواهد شد. این فرد بزرگترین عامل فساد اداری در شمال غرب کشور هستند. کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که دل خوشی از این فرد داشته باشد. تمامی اعضای خانواده خود و همسرش چه تحصیلکرده و چه بیسواد و چه با تحصیلات مرتبط و چه با تحصیلات بیربط عضو هیات علمی یکی از دانشگاههای شمال غرب کشور هستند. به عنوان مثال خواهر زن این فرد با لیسانس شیمی هیات علمی دانشگاه هنر شده بودند. پرونده کاری ایشان پر است از رانت خواری، پارتی بازی، فسادهای مالی و …
دوگانگی رفتاری و اخلاقی ایشان در نتیجه تربیت فرزندانشان کاملا مشخص است.
دختر این فرد بدون حمایت و موافقت ایشان به هیچ عنوان نمیتوانست به آمریکا برود بعید نیست که این فرد به دنبال جایگاهی برای آینده خود است. از نظر اینها تنها مردم عادی باید با آمریکا دشمن باشند و فرزندانشان نه تنها دشمنی ندارند بلکه مروج فرهنگ و اقتدار و بزرگی آمریکا هستند و از امکانات آنجا باید استفاده کنند چون در ایران و در بین ما عمرشان هدر خواهد شد.
به کجا داریم میریم خدا خودش بهمون رحم کنه. بنده خدا که رحمی نداره.
بیچاره کی نژاد یک عمر این مسله را مخفی نگه داشت بلاخره گندکاری شد همش تقصیر تلگرامه به نطر بنده از نظر شرعی تلگرام حرامه حرام! لازم به توضیح نیست همه شاهد نحوه مصاحبه و اعزام دختر و داماد بیسواد ایشان بودند که فرمالیته بود، خواهشا دستمال کش ها خودشان را ناراحت نکنند این کار خدا بود که چنین ظلمی مخفی نمونه و آخر عمر پربرکت دکتر جان عزیزتان با آبروریزی به پایان برسه. داماد ایشان بعد از چند سال نتونست در ایران دکتری بگیره بعد اخراج شد.
اینکه چیزی نیست .برادر زن کی نژاد با سوم راهنمایی که با اینجانب به عنوان راننده برای دانشکده هریس قرارداد می بست با نام خبره هیت علمی دانشگاه هنر ااسلامی تبریز شده است .خواهر زن کی نژاد هم زمانی با کارشناسی در دانشگاه تدریس می کرد (مثل خانمش)هیت علمی پیام نور شده است.در اصل دانشگاه هنر اسلامی تبریز دانشگاه غیر انتفاعی دولتی شخصی کی نژاد می باشد.چرا ما کارکنان تا به امروز چیزی نگفته ایم فقط به خاط وصل بودن به بیت بود که خدای ناکرده بیت مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد.
سلام
دختر دکتر جزو تیزهوشان و یکی از نخبه های علمی دانشگاهی است که با تکیه به تواناییهای خودش پذیرش گرفت….. نه به کسی ظلم کرد نه اختلاسی کرد. خودش است و خودش. مستقل از پدر به سبک خودش زندگی می کند.
میرزا حسن رشدیه برای اولین بار مدرسه دولتی را در تبریز تاسیس کرد و در طول حیات خودش هزاران تهمت و اذیت و آزار از مردم قدر نشناس دید و دشنام حسودان عقده ای را تحمل کرد اما امروزه پدر فرهنگ ایران لقب گرفته ! دکتر کی نژاد هم تنها مردی است که در تاریخ ایران دو دانشگاه بزرگ را تاسیس کرد اما بخاطر یک جشن کوچک خانوادگی مورد اتهام افراد عقده ای و قدر نشناس قرار گرفته افراد حقیری که از تحقیر و ضایع کردن بزرگان لذت می برند.
کلک، خود دکتر کینژادی؟
در این که ایشان فرد نسبتا قابلی هستند شکی نیست. ولی به هیچ وجه نه در دوران تحصیل در ایران نه در طول دکتری نشانی از نخبگی از خود بروز ندادند. در ایران شاگرد اول شدند ولی از یک کلاس ۳۰ نفری ۲۹ نفر از حمایت غیر منطقی اساتید از این فرد شاکی بودند. و جالبه که کل اساتید هم همین نظر را داشتند. در طول حدود ۷ سال تحصیل دکتری ! یک مقاله درست حسابی چاپ نکرده اند.
از همه مهمتر اینکه بورسیه ایشان قطعا غیر قانونی بود و به اصطلاح جزو یکی از هزار بورسیه دوران احمدی نژاد بود که در سال اول دور روحانی لغو شد.
همسر ایشان به گواه همه یک فرد با توانایی پایین تر از متوسط هستند. با معدل ۱۱ عضو هیات علمی شدند. دکتری را در ایران شروع کردند و بعد از ۸ سال انصراف دادند. بعد با این بورسیه غیر قانونی اعزام شدند. بعد حتی فرصت شروع تحصیل پیدا نکردند چون بورسیه غیر قانونی قبل از شروع درسشان لغو شد.
دکتر کی نژاد خدماتی داشته اند ولی ان دانشگاهها مثل اموال خانوادگی ایشان بود. کل فامیلهای همسری و خود همسر ایشان با تحصیلات نا مربوط حتی در یک مورد سیکل به عضویت هیات علمی ان دانشگاهها در آمدند. الان سند تعدادی از ساختمانهای مهم ان دانشگاه به اسم شخص دکتر کی نژاد هست. فردا بعد از فوت ایشان چه اتفاقی بیافتد خدا داند.