اخبار داغ

رضایت کتبی زن برای ازدواج دوم شوهر و پشیمانی زن از این عملی که انجام شده

مجله اینترنتی کولاک: ۱۹سال است ازدواج کرده‌ام. چون احساس می‌کردم همسر خوبی برای شوهرم نبودم، رضایت کتبی دادم که ازدواج کند. او هم خانمی را به عقد موقت خود درآورد؛ اما حالا نمی‌توانم این وضعیت را تحمل کنم. لطفا کمکم کنید؟

 

پاسخ ارائه شده توسط: ناصر مهران‌فرد؛ روانشناس بالینی؛ عضو هیات علمی دانشگاه؛ عضو رسمی انجمن بین‌المللی روانشناسی کاربردی

در اولین فرصت با یک مشاور خانواده و روانشناس قرار ملاقات بگذارید. نه رضایت‌نامه تو منطقی بوده و نه وارد عمل شدن همسرت. می‌فهمم که شرایط دردناک و دشواری داری. با این اطلاعات محدود و سوالات بی‌پاسخ که من با آنها روبه‌رو هستم، نمی‌توانم پاسخ روشنی به شما بدهم.

باید علت تصمیم‌ هر دوی شما به دقت مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد. تنها چیزی که روشن است، شکافی است که در رابطه شما ایجاد شده که ترمیم آن کار سختی است که هم نیاز به کار فراوان دارد و هم زمان.

اگر همسرت از ازدواج دومش راضی باشد، ناخشنودی تو دردی را دوا نمی‌کند، چرا که زندگی نفر سومی هم به زندگی شما گره خورده که نمی‌توانی آن را نادیده بگیری و از همسرت بخواهی که از این رابطه بیرون بیاید؛ چرا که اگر مایل به انجام چنین کاری نبود اقدام به آن نمی‌کرد و از طرفی هم پیشنهاد خودت بوده یا باید با این وضعیت سازگار شوید یا از رابطه بیرون بیایید و در هر یک از این حالات باید سنجیده و از روی فکر وارد عمل شوید تاکید می‌کنم که مشاوره را از یاد نبر./زندگی آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا