تجاوز گروهی ۴ پسر به دختر ۱۱ ساله در یک خرابه +عکس

مجله اینترنتی کولاک :دختر ۱۱ ساله در یک پارکینگ مخروبه هدف اقدام شوم ۴ پسر قرار گرفت و بیمار شد.

۴ پسر نوجوان در آمریکا به اتهام آدم ربایی و تعرض به یک دختر ۱۱ ساله دستگیر و زندانی شدند.
متهمان که بین ۱۲ تا ۱۴ سال بودند قربانی را در نزدیکی خانه اش ربودند و پس از ضرب و شتم شدید و تجاوز گروهی به او در یک پارکینگ مخروبه دختر بیچاره را برهنه در خیابان رها کردند.
بر اساس گزارش پلیس و به گفته قربانی، متهمان او را با اسلحه تهدید به مرگ کرده بودند و در صورتی که این راز آن ها را لو می داد با اسید یا گلوله او را به قتل می رساندند.
قربانی پس از چند ماه سکوت در حالی که دچار بیماری روحی روانی شده بود به اداره پلیس مراجعه کرده و این جنایت آن ها را فاش کرد.
ماموران تحقیق پس از چند ماه تعقیب و گریز متهمان، آن ها را شناسایی و دستگیر کرد.
در حال حاضر ۴ متجاوز با قرار وثیقه ۱۰۴۰۰۰ دلاری به زندان منتقل شدند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود./رکنا
دریافت لینک کوتاه این نوشته:
| کپی شد! |



