کلیپ داغ

ویدیو گفتگوی کامل محمدحسین مهدویان در دورهمی یکشنبه ۳ فروردین ۹۹ + دانلود

ویدیو گفتگوی کامل محمدحسین مهدویان در دورهمی ییکشنبه ۳ فروردین ۹۹ همچنین دانلود فیلم مصاحبه جالب مهران مدیری با محمدحسین مهدویان در دورهمی شبکه نسیم.

مهمان یکشنبه شب دورهمی محمدحسین مهدویان؛ کارگردان جوان سینماست. مهدویان طی سالهای اخیر درخشش زیادی داشته و با ساخت فیلم هایی مثل ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز و درخت گردو توانسته است خود را در این ژانر در سینمای ایران تثبیت کند.

اولین برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری اول فروردین ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه نسیم پخش شد. اولین مهمان نوروز ۹۹ برنامه دورهمی جمعه شب بهنام بانی خواننده جوان پاپ بود. دومین برنامه نیز با حضور بهرام افشاری در دورهمی شنبه شب روی آنتن رفت.

بعد از اعتراضات در فضای مجازی به دلیل حضور تماشاچیان در محل ضبط دورهمی در روزهای شیوع ویروس کرونا، دست اندرکاران این برنامه و مهران مدیری تصمیم گرفتند تا ادامه ضبط در شب های نوروز بدون حضور تماشاچان باشد. در دو شب اخیر اما تصاویری از تماشاچیان در بین برنامه پخش می شد! در توضیح، زیرنویسی روی صفحه نمایش داده شد که نوشته بود «تصاویر تماشاچیان آرشیوی است»

گفتگوی کامل محمدحسین مهدویان در دورهمی
گفتگوی کامل محمدحسین مهدویان در دورهمی

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های نوروز روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه مطابق ساعت قبلی یعنی ۲۲ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنچه در ویدیو معرفی برنامه نوروزی دورهمی نشان میداد، این برنامه برای شب های عید مهمانان متنوعی از چهره های محبوب هنر دعوت به عمل آورده است. چهره های بازیگری و خوانندگی و همچنین دنیای ورزش که شهرت زیادی دارند و در جامعه پرطرفدار هستند.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.


همچنین بخوانید:

ویدیو گفتگوی بهرام افشاری در دورهمی شنبه دوم فروردین ۹۹

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا