اخبار داغفرهنگی

ماجرای اهدا انگشتر سردار سلیمانی به مهران رحمانی نقاش چهره سردار در عصر جدید

ماجرای اهدا انگشتر سردار سلیمانی به مهران رحمانی نقاش چهره سردار در عصر جدید چه بود؟ سرنوشت انگشتر معروف شهید قاسم سلیمانی. بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی, عکسی که بیشتر در فضای مجازی منتشر شد، تصویر دست سردار بود در حالیکه انگشتر معروفش در انگشت قرار داشت.

اهدا انگشتر سردار سلیمانی به مهران رحمانی
اهدا انگشتر سردار سلیمانی به مهران رحمانی

در جدیدترین خبر در خصوص این انگشتر روز گذشته مشخص شد خانواده سپهبد شهید قاسم سلیمانی، انگشتر به جای مانده از این شهید عزیز را به مهران رحمانی، تصویرگر پرتره سردار دل‌ها در برنامه عصر جدید اهدا کردند.

خانواده بزرگوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در اقدامی انگشتر به جای مانده از این شهید عزیز را به مهران رحمانی، تصویرگر پرتره سردار دل‌ها در برنامه عصر جدید اهدا کردند.

گفتنی است که چندی قبل در برنامه پر بیننده عصر جدید، مهران رحمانی هنرمند تاکستانی با چسب و دوده آتش، تصویری از چهره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ثبت کرده و رای مثبت همه داوران را به خود اختصاص داد. او با این طراحی هنرمندانه و زیبا توجه همگان را به خود جلب کرد و مورد تحسین همگان قرار گرفت.

این هنرمند جوان با انتشار تصویری از انگشتر اهدایی خانواده شهید سلیمانی در اینستاگرام خود نوشت: «خیلی برام با ارزش و جذاب بود این هدیه از طرف خانواده محترم حاج قاسم، من کاری نردم که لایق محبت شما باشم. ممنونم و ارادتمندم»

بعد از شهادت جاج قاسم سلیمانی سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه در برنامه‌ای تلویزیونی اظهار داشت: دست نازنین حاج قاسم سلیمانی که ظاهرا از بدن مطهرشان سالم مانده در عملیات طریق القدس ترکش خورده بود.

وی در خصوص نقش سردار سلیمانی در مقابله با اشرار در شرق کشور گفت: در بخش وسیعی از کرمان و سیستان و بلوچستان اشرار وجود داشت که منطقه را ناامن کرده بودند. سردار سلیمانی به آنان حمله کرد و منطقه را پاکسازی کرد. او به قدری قدرت نشان داد که اشرار اسلحه زمین گذاشتند و تقریباً تمامی اشرار سلاح‌های خود را تحویل دادند و امنیت خوبی در منطقه برقرار شد.

سردار جعفری بیان کرد: او نشان داد که فرمانده لایقی برای مسئولت‌های بالاتر غیر از فرمانده لشکری است. او با توانی که در سال‌های ۷۱ و ۷۲ نشان داد، این توانمندی را از خود نشان داد. پس از آنان اقدامات ایشان در شرق کشور، پیشنهاد داده شد که ایشان فرمانده نیروی قدس سپاه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا