کلیپ داغ

مصاحبه محمد دلاوری مجری سیما با نوه بی حجاب یک آیت الله ! + ویدیو

گفتگوی مجری صرفا جهت اطلاع با دختر بی حجاب در خارج از کشور مصاحبه محمد دلاوری مجری سیما با نوه بی حجاب یک آیت الله ! به همراه ویدیو این گفتگو. در این گپ و گفت خودمانی! مجری سابق بیست و سی، صرفا جهت اطلاع و پایش با زنی صحبت می کند که می گوید به خاطر حجاب از ایران فرار کرده است. این زن مدعی است که نوه یک آیت الله است!

نکته عجیب این گفتگوی خودمانی که از مجریان سیما بعید بود، انتقاد وی از برخورد نیروی انتظامی با بدحجابی در ایران و حرام دانستن مساله خودکشی است! محمد دلاوری سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده است. او نویسنده، خبرنگار و مجری ایرانی است که با ساخت برنامه صرفاً جهت اطلاع به شهرت رسید. دلاوری مدتی را به اروپا اعزام شد و پس از آن دوباره به کشور بازگشت. دلاوری چندی قبل اجرای برنامه «پایش» را برعهده گرفته که خبرساز شده بود.

«صرفاً جهت اطلاع» نگاهی انتقادی و طنزآلود نسبت به صحبت‌های سیاستمداران و برنامه‌های تلویزیونی داشت. این برنامه را محمد دلاوری پایه‌گذاری کرد و پس از حدود دو سال و هشتاد برنامه هفتگی، نویسندگی و اجرای آن را به کامران نجف زاده و امیر شجاعی سپرد. دلاوری علت خروج خود را از این برنامه، درخواست مسئولین برای موضع‌گیری‌های ناحق دربرابر برخی مسائل فرهنگی و سیاسی و استرس و فشار زیادی که بر او وارد می‌شد، عنوان کرد.

دلاوری که اجرای برنامه تلویزیونی پایش را بر عهده داشت، در چندین برنامه با نقدها و کنایه‌های خود به سخنان وزیر بهداشت و علی اکبر ولایتی، حسن روحانی و دیگر رجال سیاسی واکنش نشان داد. او پس از مدتی به دلائل نامعلوم از اجرای این برنامه کنار گذاشته شد. وی همچنین از طریق پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش نسبت به کنار گذاشتنش از این برنامه واکنش نشان داد. دلاوری همچنین در مصاحبه ای با صبح نو، ادعا کرد که خیلی از مدیران سازمان صداو سیما به واسطه کارهای اودر این سال‌ها دچار دردسر شده‌اند.

محمد دلاوری در مهر ۹۸ به عنوان مجری ویژه برنامه «منِ او» که به مناسبت ایام اربعین از شبکه یک سیما پخش می‌شد، انتخاب شد. «تهران ۲۰» نام مجموعه ای تلویزیونی است که به موضوعات اجتماعی مرتبط با زندگی مردم در تهران و سایر کلانشهرها می‌پردازد. این برنامه با اجرای دلاوری و از شبکه پنج سیما پخش می‌شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا