سرویس و تعمیرات پیشگیرانه
سرویس و تعمیرات پیشگیرانه مجموعه فعالیت ها و روش های منظم و دوره ای است که به منظور بررسی وضعیت موجود و به روز رسانی و حفظ تجهیزات در شرایط مطلوب انجام می شود .به نحوی که افزایش بهره وری و کاهش فرسایش تجهیزات و در نتیجه کاهش هزینه های سنگین خرید و تعمیرات اساسی برای مجموعه به حداقل برسد.
گروه تبیغاتی و تابلو سازی الماس به عنوان یکی از برترین تابلو سازهای ایران در سال ۹۷ جهت اجرای بزرگترین تابلو های تبلیغاتی از طرف اتحادیه تابلو سازان و با بهره گیری از دانش مهندسی وتجربه عملی نیروهای متخصص در قسمت فنی و اجرایی با بیش از ۷ سال فعالیت با برندهای مطرح توانسته است رزومه چشمگیری در زمینه همکاری با کمپانی های معتبر فروش متریال تابلو ،چلنیوم،کامپوزیت را آغاز کند .هم اکنون این گروه با بیش از۱۰۰ مشتری ثابت و فعال به یکی از بزرگترین گروه های تابلو سازی در کشور تبدیل گشته است.
گروه تبلیغاتی و تابلو سازی الماس تا به حال با مجموعه های بزرگی از قبیل بانک ها ،مراکز اداری ،تجاری و سازمان های دولتی همکاری و پروژه هایی را به اجرا در آورده است تا بتواند اعتماد مشتریان خویش را فراهم نماید .هم چنین تابلو سازی الماس با اخذ تمامی مجوز های قانونی از اتحادیه تابلو سازان ،اداره اصناف ،وزرات صنعت،این اطمینان خاطر را از هر نظر برای مشتریان محترم فراهم آورده است .
در یک نگاه ساده متوجه می شویم که نگهداری و تعمیر تابلو ها و تجهیزات از خود آنها مهمتر و ارزنده تر است و اعمال آن در سیستم ضروری و اجتناب ناپذیر است و حاصل آن فعالیت مداوم تابلو ها و سرویس دهی آنها به سیستم هست.
فاکتور های شش گانه تعمیر و نگهداری عبارتند از :
۱- کاهش خطر و ریسک ناشی از فعالیت سیستم
۲- اجتناب از خرابی تابلو ها و تجهیزات
۳- تامین تجهیزات پایا و ماندگار و با کیفیت
۴- کمترین هزینه تولید
۵- محدود کردن ضررات و زیان های ناشی از فعالیت تابلو ها
۶- تولید و خروجی حداکثری
گروه الماس با پشتوانه دستگاه های پیشرفته و کادر مجرب آماده همکاری با سازمان ها و نمایندگی زیربط می باشد.
دریافت لینک کوتاه این نوشته:
کپی شد! |