انتقاد کارگردان سریال بانوی عمارت از سیما
در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد
انتقاد کارگردان سریال بانوی عمارت از سیما
ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی
هنری
مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .
عزیز الله حمید نژاد کارگردان با سابقه ای است که برای اولین بار با ساخت سریال «بانوی عمارت» به سراغ سوژه ای تاریخی رفته است. بانوی عمارت دومین سریال حمید نژاد برای سیماست.
عزیزالله حمیدنژاد با اشاره به پخش زودهنگام سریال «بانوی عمارت» از شبکه سه سیما بیان کرد: به دلیل پخش زودتر از موعد سریال «بانوی عمارت»، انجام بخشی از مراحل فنی این سریال همچنان ادامه دارد.
وی درباره مراحل سنگین و طولانی پس از تولید این سریال عنوان کرد: سریالی که در حدود یک سال برای تولید آن زحمت کشیده شده است حداقل باید چهار ماه پستولید داشته باشد اما فقط ۲ ماه به ما فرصت داده شد تا آن را به آنتن برسانیم.
حمیدنژاد در پایان با اشاره به تیتراژ این سریال گفت: یکی از مواردی که هنوز درگیر تنظیم آن هستیم تیتراژ مجموعه «بانوی عمارت» است که در قسمت های ابتدایی آنطور که باید مطابق شان مخاطب نیست. قطعا از هفته آینده تیتراژ کامل و نهایی سریال تقدیم مخاطبان خواهد شد.
سریال «بانوی عمارت» به تهیه کنندگی مجید مولایی این شب ها ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود و قسمت اول آن شب گذشته ششم آذر ماه پخش شد.

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب
انتقاد کارگردان سریال بانوی عمارت از سیما
استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .
دریافت لینک کوتاه این نوشته:
| کپی شد! |



