اخبار داغ

ماجرای تجاوز به ۱۶ پسر بچه در یک مدرسه در غرب تهران چه بود؟+فیلم

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای تجاوز به ۱۶ پسر بچه در یک مدرسه در غرب تهران چه بود؟+فیلم

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

از روز گذشته و با انتشار خبر هولناک تجاوز و آزار و اذیت جنسی یک مسئول مدرسه ای در غرب تهران، بسیاری از کاربران فضای مجازی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

شاید پرونده ای با این ابعاد سابقه نداشته است، پرونده ای که در آن شواهد حاکی از اذیت و آزار گروهی دانش آموزان پسر یک دبیرستان در غرب تهران است.

بر طبق گفته ها یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه مقطع متوسطه اول واقع در یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه ۲ تهران، با اذیت و آزار جنسی گروهی از دانش آموزان، باعث اعتراض شدید و شکایت پدر و مادر این بچه ها شده است.

یکی از اولیای دانش آموزان در گفتگو با ما اظهار کرد: پسر من از چند ماه پیش پرخاشگر و به شدت عصبی شده بود و حتی ما تصور می کردیم او دچار بیماری شده است. او را پیش پزشک بردیم و روند درمان برای پرخاشگری او ادامه یافت تا اینکه پسرم گفت در مدرسه چه بلایی به سرش آمده است.

اینطور که پدر دانش آموز یاد شده اعلام می کند یکی از مسئولان مدرسه با پخش تصاویر مستجهن از طریق گوشی تلفن همراه، بچه ها را وادار به اعمال غیراخلاقی می کرده است.

تصاویری که پدر و مادر دانش آموزان از این مسئول مدرسه ارائه کرده اند نشان می دهد فرد یاد شده دستبند به دست و در حضور پلیس اقرار می کند او با پخش تصاویر فیلمهای مستهجن، بچه ها را تحریک به اعمال غیراخلاقی کرده است.

اولیای دانش آموزان می گوید هم اکنون بچه ها تحت درمان روانشناسی هستند و با وجودی که فصل امتحانات آنهاست، از لحاظ روحی و روانی به شدت آسیب دیده اند.

 

 

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای تجاوز به ۱۶ پسر بچه در یک مدرسه در غرب تهران چه بود؟+فیلم

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه

  1. بنظر من باید بین امام حسین و مورد تجاوز قرار گرفتن یکی را انتخاب کرد. اگر سند ۲۰۳۰ را قبول کنیم کودکانمان مورد تجاوز قرار نخواهند گرفت اما امام حسین را از دست می دهیم. اگر سند ۲۰۳۰ را قبول کردیم و کودکانمان آگاه و بیمه شوند متاسفانه امام حسین را از دست می دهیم. اتنخاب البته با مردم است.

  2. درسته به نظر منم در عین حال که باید تمام عواملی که مقصرن مورد محاکمه قرار بگیرن اما این را هم فراموش نکنیم که مقصر اصلی والدین و خود بچه ها بودن که چرا باید طوری تربیت بشن که خوب و بد رو ازهم تشخیص ندن و …. پدرو مادری که خیلی مسائل رو جلوی پسرش رعایت نکنه آخرش همین میشه دیگه … چرا بعضی ها قک میکنن همینکه ۱۵ میلیون جور کنن و بریزن به حساب مدرسه ای که مدیرش هم یکی از خائنین و طرفداران سند ۲۰۳۰ و طرفدار ضد انقلابهاست و خودش هم از تمامی بی بندوبارها بارها و بارها حمایت علنی کرده…
    دیگه آینده بچشون تامین شده ….
    نخیر پدر و مادر عزیز تو انتخابت اشتباه کردی اشتباه
    حالا جورشو بکش….

  3. سلام مطالب و خوندم اون پسرها لواط کردن و با میل و رغبت خودشون دست به این اعمال زدن و پسر ۱۴ یا ۱۶ ساله باید خودش عقلش برسه الان این سن خطرناکه با اون مسئول باید به شدت برخورد به ولی این پسرها با میل خود تن به هرکاری دادنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا