سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم سندباد و سارا+خلاصه داستان و عکس بازیگران

مجله اینترنتی کولاک: فیلم سینمایی «سندباد و سارا» به کارگردانی غلامرضا آزادی از چهارشنبه ۲۶ دی ماه به سرگروهی سینما ماندانا اکران شود. تهیه کنندگی این فیلم را فریال بهزاد به عهده دارد. در این فیلم که قصه‌ای کودکانه و فانتزی دارد و مربوط به داستان سندباد است بازیگران بومی جزیره قشم نقش آفرینی می‌کنند.

«سدباد و سارا» در حوزه‌ی سینمای کودک و نوجوان و با حال و هوایی مدرن در حقیقت ادامه فیلم های «کاکلی» و «دره شاپرک ها» است و داستان خود را اینگونه روایت می‌کند. سندباد بر اثر اتفاقاتی به کشور ایران می‌آید و از زمان خودش به جهان معاصر سفر می‌‌کند. این سفر او را با حوادث و اتفاقات گوناگونی روبرو می‌کند.   

در این فیلم مهدی امینی خواه، شهرام لاسمی، الهام طموری، محمدمهدی احدی، آیدا نامجو، عباس بابایی، محمدرضا سهرابی، شادی محمدپور، نازنین احمدی، صائب بازماندگان و آیلین محمدپور ایفای نقش می کنند.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. واقعا این فیلم سند باد و سارا یک فیلمی است که از تمام لحاظ نمره زیره پنج میگیره از بیست نمره . نه داستان خوبی داشت نه فیلم برداری خوبی نه صدا گذاری خوبی . واقعا جایه تاسف داره که در حوضه کودک همچین فیلمهایی که هیچ محتوایی ندارند و فقط بد اموزی دارند . مطرح شدن مسئله عشق و عاشقی در فیلم مخصوص گودکان درست است . واقعا برایه وزارت فرهنگ و ارشاد متاسفم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا