سینما

اسامی بازیگران فیلم ماهورا همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران فیلم ماهورا همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

داستان فیلم سینمایی ماهورا به صورت خلاصه :

در روستایی مرزی ،  زیبا ترین دختر  روستا به عنوان عروس هور انتخاب می شود ؛ عروس هور یک هفته خود را به آب می سپارد ؛ در این میان فردی به نام امیر معروف به سمور قاچاقچی ایرانی عروس هور به نام ماهورا را می دزدد و عروس هور ناپدید می شود .

عکس بهاره کیان افشار بازیگر فیلم ماهورا
عکس بهاره کیان افشار بازیگر فیلم ماهورا

اسامی بازیگران فیلم سینمایی ماهورا :

در فیلم سینمایی ماهورا بازیگران معروف و مشهور بسیاری نقش آفرینی کرده اند؛ ازبازیگران  فیلم سینمایی ماهورا می توان به  کامران تفتی، بهاره کیان افشار، داریوش ارجمند، سعید آقاخانی، میترا حجار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان و مالک سراج  اشاره نمود.

عکس میترا حجار بازیگر فیلم ماهورا
عکس میترا حجار بازیگر فیلم ماهورا

اسامی عوامل فیلم سینمایی ماهورا :

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان از مرتضی غفوری مدیرفیلمبرداری، ماکان رضایی پور دستیار اول کارگردان، کاوه ایمانی تدوین، شهرام خلج طراح چهره پردازی، محمد عفراوی مدیر تولید و برنامه ریزی، بهزاد آدینه طراح صحنه و مرضیه آذری به عنوان منشی صحنه نام برد.

کامران تفتی
کامران تفتی

زمان اکران فیلم سینمایی ماهورا :

علیرضا جلالی تهیه کننده سینما  درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: این روزها فعالیت چندانی ندارم زیرا چندی پیش همکار و دوست خوبم حمید آخوندی فوت شد و با توجه به اینکه من ۳۰ سال با او شراکت و ۴۰ سال با او رفاقت داشتم هنوز نتوانستم این موضوع را هضم کنم.

وی در بخش دیگر از صحبت هایش درباره فیلم سینمایی «ماهور» ساخته حمید زرگرنژاد بیان کرد: این فیلم در حال حاضر مراحل پایانی فنی خود را می گذارند و ما در نظر داریم آن را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش بگذاریم.

جلالی در پایان درباره مشابهت نام این فیلم با اثر دیگری که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت: به دلیل همین مشابهت، نام فیلم ما تغییر کرد و در حال حاضر نام آن «ماهورا» است.

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران فیلم ماهورا همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا