چهره ها

انتقاد وینفرد شفر از وضعیت ماشین ها و رانندگی ها در ایران!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

انتقاد وینفرد شفر از وضعیت ماشین ها و رانندگی ها در ایران!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

این روز ها هیچکس به اندازه وینفرد شفر؛ سرمربی آلمانی استقلال تهران خوشحال نیست. شفر وقتی به ایران آمد که استقلال وضعیت بسیار بدی در لیگ داشت. بازیکنان این تیم از شرایط آمادگی به دور بودند و روحیه ای برای بازی نداشتند.

او حتی در اولین تجربه دربی خود مقابل پرسپولیس شکست خورد اما تجربه شفر و مدت ها کار کردن در سطوح بالای فوتبال مانع از حس تلاش و برتری او نشد. شفر چند ماه زمان نیاز داشت تا با تزریق امید به تیم و البته رساندن بازیکنان به مرز آمادگی، آنها را مهیای بازیهای زیبادر لیگ کند.

او حالا مربی برنده دربی ست. فشارها تا حدی از روی او برداشته شده و تیمش شرایط بسیار خوبی برای آینده دارد. شفر در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها از زندگی در ایران گفته که خواندنش جالب است:

ایران مردم مهربانی دارد

من خیلی بابت این موضوع خوشحال بودم. همسایه‌های من خانواده‌های خوبی هستند، دو نفر دکتر هستند و یک بچه دارند که فرزندشان شبیه سانیاک دستیار من است! وقتی به منزلم برگشتم، بسیار خوشحال شدم. زمانی که به ایران آمدم نمی‌دانستم در این کشور چه اتفاقاتی می‌افتد، الان حدود ۶ ماه است اینجا حضور دارم و از بودن در ایران خوشحالم، چون مردم مهربانی دارید. همه می‌خواهند کمک کنند و حاضر هستند قلب‌شان را اهدا کنند. آنها بسیار خوب و مهربان هستند.

رسانه های اروپایی درباره ایران دروغ می گویند

بله به همه بازیکنان این را گفتم، اولین بازیکن هیرو بود، دومی بازیکنی از کامرون یا سانتوس برزیلی. به آنها دروغ نگفتم، گفتم پس چرا من در ایران حضور دارم؟ من در ایران خوشحال هستم. مشکل این است که رسانه‌های اروپایی درباره ایران دروغ می‌گویند. شما می‌بینید تیام در ایران است، او هم احساس من را دارد، مثل من از حضور در ایران خوشحال است. مردم ایران بسیار مهربان هستند.

با این ماشین تمرین رفتن هم سخت است!

شما کشوری با فرهنگ زیاد (غنی) هستید. می‌خواهم تمام مکان‌های تاریخی ایران را ببینم، اما ماشین خیلی خوبی ندارم. اگر بخواهم ۵۰ کیلومتر آن طرف‌تر بروم، با این ماشین سخت است. با این ماشینی که در اختیارم گذاشته شده، وقتی به تمرین هم می‌روم، شرایط برایم سخت است.

وقتی رانندگی‌ها را می‌بینم می‌گویم وای خدای من!

وقتی رانندگی‌ها را می‌بینم می‌گویم وای خدای من! امیدوارم مدیرعامل ما این مصاحبه را ببیند و دنبال یک ماشین بهتر برای مربی‌اش باشد چون ممکن است با یک تصادف کوچک راهی بیمارستان شوم.

می خواهم مکان های زیبای ایران را ببینم

در هواپیما یکسری عکس‌های خوبی از تبریز، اصفهان و… دیدم، همینطور پسرم، ما می‌خواهیم این مکان‌های قشنگ را ببینیم. پسرم خیلی چیزهای خوبی از تاریخ و گذشته ایران می‌داند. دفعه بعد یکی از دوستان من که بخواهد به ایران بیاید، شاید فرصت خوبی باشد که برویم و مکان‌های زیبای ایران را ببینیم.

بعضی ایرانی ها باید دوباره گواهینامه بگیرند!

وقتی با ماشین به هتل یا استادیوم می‌روم، مقداری عرق می‌کنم. ماشین‌ها از چپ و راست می‌آیند، شاید الان ما لبخند بزنیم، ولی تصاویر زیادی از تصادفات را می‌بینم، مثل همین اتفاقی که برای مهدی قائدی افتاد. خیلی از آدم‌ها باید دوباره گواهینامه رانندگی بگیرند، امیدوارم که این پسر (قائدی) هرچه زودتر برگردد.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

انتقاد وینفرد شفر از وضعیت ماشین ها و رانندگی ها در ایران!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا