سینما

بازیگران فیلم مأموریت غیر ممکن با حضور حامد همایون+خلاصه داستان و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بازیگران فیلم مأموریت غیر ممکن با حضور حامد همایون+خلاصه داستان و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حامد همایون خواننده جوانی که در ماههای اخیر در اغلب برنامه های تلویزیونی حضور یافته و لب می‌زند، به دنیای بازیگری وارد شده و به عنوان اولین خواننده فیلم سینمایی «مأموریت غیرممکن» انتخاب شد.

به گزارش سینماروزان «مأموریت غیرممکن» یک طنز اجتماعی با محوریت فرار مغزها و تولید داخلی است فیلمبرداری آن ۲۰ خرداد در تهران آغاز می شود.

شنیده ها حاکی از حضور محمدرضا شریفی نیا و چندین بازیگر چهره و ۵ خواننده مشهور پاپ کشور دارد که بناست آنها در نقش خود و به عنوان خواننده در فیلم حضور داشته باشند.

حامد همایون با اجرای ترانه «چتر خیس» در فیلم، اولین خواننده «مأموریت غیرممکن» خواهد بود. استفاده از آخرین تکنولوژی روز سینما در زمینه جلوه های ویژه بصری از ویژگیهای ماموریت غیر ممکن خواهد بود.

در خلاصه داستان آمده است:

کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه بداند دلداده مأموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، ۲ راه بیشتر ندارد…

عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: محمود فلاح، مجری طرح و کارگردان: یعقوب غفاری، نویسنده فیلمنامه: آباریس تنظیفی، مدیر تولید: امیر اسکندری، جانشین تولید: علی مجدکمایی، طراح صحنه و لباس: بهنام کلامی، مدیر فیلمبرداری: محمد ابراهیمیان، برنامه‌ریز: نرجس ابراهیمی ، صدابردار: جعفر علیان، امور مالی: عبدالحمید رهنمای، صدا گذار : محسن روشن، مدیر تدارکات: سعید رضوی، جلوه های ویژه بصری : حسن پیله ور ، آهنگساز : امین غفاری ، عکاس : نادر فوقانی و مشاور رسانه ای : مریم حضرتی.

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بازیگران فیلم مأموریت غیر ممکن با حضور حامد همایون+خلاصه داستان و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. ۲ نفر دیگه از بازیگر های فیلم امیر عباس گلاب و رضا یزدانی هستش
    من که عاشق امیر عباسم ❤❤❤❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا