تلویزیون

خلاصه داستان سریال «بانوی عمارت» و عکس های پشت صحنه+ تاریخ و ساعت پخش

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

خلاصه داستان سریال «بانوی عمارت» و عکس های پشت صحنه+ تاریخ و ساعت پخش

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال عاشقانه – تاریخی «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیز الله حمیدنژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی، با طی کردن مراحل تدوین در حال آماده سازی برای پخش از تلویزیون است.
مجید مولایی در خصوص آخرین وضعیت مراحل فنی سریال «بانوی عمارت» به «صبا» گفت: در حال حاضر ما مشغول انجام تدوین و مراحل ویژوآل کار هستیم و در کنار آن کار صداگذاری نیز به صورت همزمان انجام می‌شود.
وی در خصوص موسیقی این سریال ادامه داد: در خصوص موسیقی، ما هنوز با شخصی برای ساخت موسیقی «بانوی عمارت» به توافق نرسیده ایم و بعد از تدوین، کار آهنگسازی را آغاز می‌کنیم.
مولایی در خصوص زمان پخش این سریال افزود: در خصوص زمان پخش هنوز چیزی مشخص نیست ولی، تمام تلاشمان را می‌کنیم هرچه زودتر کارهای فنی به پایان برسد.
گقتنی است ؛ سریال «بانوی عمارت» عاشقانه مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می کند و برای پخش در شبکه سه سیما ساخته می شود. بخش عمده‌ای از این مجموعه عاشقانه که مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می‌کند؛ در شهرهای کاشان و قزوین تصویربرداری می‌شود.

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

خلاصه داستان سریال «بانوی عمارت» و عکس های پشت صحنه+ تاریخ و ساعت پخش

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا