سینما

خلاصه داستان فیلم سینمایی سرخپوست همراه عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

خلاصه داستان فیلم سینمایی سرخپوست همراه عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم و سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

معرفی فیلم سینمایی سرخپوست :

پیش تولید فیلم سینمایی سرخپوست به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی کلید خورد.

پریناز ایزدیار بازیگر فیلم سرخپوست
پریناز ایزدیار بازیگر فیلم سرخپوست

اسامی بازیگران فیلم سینمایی سرخپوست :

تاکنون حضور پریناز ایزد یار به عنوان بازیگر در فیلم سرخپوست قطعی شده است ؛هنور بازیگران این فیلم سینمایی مشخص نشده است ؛ به زودی بازیگران این فیلم سینمایی معرفی می شوند.

بیوگرافی کارگردان فیلم سرخپوست :

نیما جاویدی متولد ۱۰ اسفند ۱۳۵۸ فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینمای ایران است.وی که فارغ‌التحصیل مهندسی مکانیک است، فعالیتهای سینمایی خود را از سال ۱۳۷۸با ساخت فیلمهای کوتاه و مستند آغاز کرد.

اولین فیلم سینمایی او با نام ملبورن که تور جهانی اش را با فستیوال فیلم ونیز به عنوان فیلم افتتاحیه هفته منتقدین این فستیوال آغاز کرد، بعد از حضور در ۴ فستیوال الف از ۴ قاره ی دنیا با کسب ۱۱۳جایزه ی بین المللی و بیش از ۶۰حضور بین المللی تحسین منتقدان جهانی را به همراه داشت.

اسامی عوامل فیلم سینمایی سرخپوست :

مهدی بدرلو تولید این فیلم سینمایی را مدیریت می کند؛  پیش تولید« سرخ پوست» زیر نظر مجید مطلبی که تهیه کننده این پروژه سینمایی است، در  حال انجام است.

فیلم سرخپوست بر اساس فیلمنامه ای که نیما جاویدی به نگارش درآورده است، ساخته خواهد شد. هومن بهمنش مدیریت فیلمبرداری «سرخپوست» را بر عهده گرفته است. محسن نصراللهی طراحی صحنه این اثر سینمایی را انجام می دهد.

این پروژه سینمایی مراحل نهایی تکمیل بازیگران و عوامل فیلم را می‌گذراند و همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود تاکنون حضور هومن بهمنش(مدیر فیلمبرداری)، محسن نصراللهی (طراح صحنه)، مهدی بدرلو (مدیر تولید) در این پروژه قطعی شده است.

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

خلاصه داستان فیلم سینمایی سرخپوست همراه عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا