سینما

داستان کامل فیلم سینمایی «متری شش و نیم» + اسامی بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

داستان کامل فیلم سینمایی «متری شش و نیم» + اسامی بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

متری شیش و نیم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و محصول سال ۱۳۹۷ است. این دومین همکاری سعید روستایی با نوید محمدزاده،پریناز ایزدیار و پیمان معادی است. این فیلم به عنوان دومین فیلم بلند سعید روستایی شناخته می‌شود. این فیلم در ارتباط با مقولهٔ اعتیاد است که فیلمی اجتماعی تلقی می‌شود.

شهاب حسینی، امیر جدیدی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، مازیار سیدى، هومن کیایی، پریناز ایزدیار، على باقرى و مرجان قمرى از بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده اند.

سیدجمال ساداتیان درباره موضوع اصلی داستان «متری شش و نیم» گفت: «این فیلم به مواد مخدر و عواقبی که این مسئله برای جامعه و خانواده ها به وجود می آورد می پردازد. در واقع نسخه فعلی فیلمنامه نسبت به نسخه اولیه آن تغییراتی داشته و برخی از جزئیات نیز به طور کامل عوض شده است».

سعید روستایی در جشنواره سی و چهارم فجر با فیلم اول خود «ابد و یک روز» مورد توجه عموم مردم و منتقدان قرار گرفت. «ابد و یک روز» ۹ سیمرغ بلورین (۶ سیمرغ در بخش اصلی، ۲ سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در بخش نگاه نو، و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را به خود اختصاص داد.

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

داستان کامل فیلم سینمایی «متری شش و نیم» + اسامی بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا