اخبار داغ

شایعه عجیب نیمکت نشین کردن حسین حسینی توسط مهدی رحمتی!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

شایعه عجیب نیمکت نشین کردن حسین حسینی توسط مهدی رحمتی!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بعد از رکور شکنی سیدحسین حسینی سنگربان جوان استقلال تهران در مدت زمان بسته نگه داشتن دروازه استقلال، او به طور عجیب در بازی هفته قبل تیمش مقابل پدیده مشهد روی نیمکت نشست!

در این بازی مهدی رحمتی بعد از هفته ها نیمکت نشین، فیکس شد تا شایعات در خصوص این تغییر در دروازه استقلال بالا بگیرد. هرچند وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی ها معتقد بود برای آمادگی هرچه بیشتر حسینی در جام حذفی او را روی نیمکت نشانده است!

امروز یکی از روزنامه های ورزشی خبری را درج کرد که در آن به طور غیر مستقیم دلیل نیمکت نشینی حسینی را قرارداد میلیاردی رحمتی با یک اسپانسر ذکر کرده بود! متن خبر فوق این بود:

?یک تیم لیگ برتری با میدان دادن به یک جوان، شرایط خوبی پیدا کرد و توانست به موقعیت خوبی هم در جدول دست پیدا کند.
?اما تعدادی از هواداران مقابل بازیکن پا به سن گذاشته اقدام به تشویق این جوان کردند؛ ناراحتی بازیکن پا به سن گذاشته از این تشویق ها و مهمتر از همه قرارداد میلیاردی با یک شرکت لبنی برای تبلیغ بستنی، سبب شد از همان زمان پروژه نیمکت نشین کردن بازیکن جوان کلید بخورد.
?فعالیت های عجیب در فضای مجازی و حاشیه سازی برای بازیکن جوان و راه انداختن جنگ های روانی بالاخره کار خودش را کرد و بازیکن جوان در ناباوری اهالی فوتبال به نیمکت پیچ شد تا بازیکن پابه سن گذاشته فیکس شود!
?در مورد این بازیکن گفته می شود اگر بازی نمی کرد و به نیمکت نشینی اش ادامه می داد ضرر میلیاردی متوجه او و یکی از دوستان نزدیکش می شد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

شایعه عجیب نیمکت نشین کردن حسین حسینی توسط مهدی رحمتی!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا