چهره هاسلبریتی خارجی

عذرخواهی خالقان سریال گمشده به خاطر برهنه کردن یکی از بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عذرخواهی خالقان سریال گمشده به خاطر برهنه کردن یکی از بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

خارجی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«جی‌جی آبرامز»، «جک بندر»، «کارلتون کیوس» و «دیمون لیندلاف» پس از آنکه «ایوانجلین لیلی» ادعا کرد او را برای بازی در صحنه‌های نیمه-عریان در سریال «گمشده» (Lost) تحت فشار قرار داده‌اند، از این بازیگر عذرخواهی کردند.

گمشده

در بیانیه‌ی مشترک آنان آمده است، «واکنش ما نسبت به اظهارات امروز صبح ایوی در مورد اتفاقی که هنگام فیلمبرداری «گمشده» روی داده این بود که فوراً از او عذرخواهی کنیم. ما هنوز با او تماس نگرفته‌ایم اما عمیقاً از این پیشامد متأسفیم. هیچکس در محل کارش نباید احساس ناامنی کند.»

اظهارات تکان دهنده بازیگر سریال گمشده

لیلی در مصاحبه با پادکست «پسران گمشده» اعلام کرده بود که او را مجبور کرده‌اند در صحنه‌های نیمه-عریان در نقش «کیت آستن» بازی کند. «در فصل سوم، تجربه‌ی ناخوشایندی داشتم و آن‌ها مرا واداشتند در صحنه‌های نیمه-عریان بازی کنم. احساس شرمندگی می‌کردم و پس از پایان صحنه به رعشه افتاده بودم. خیلی گریه کردم و بعد از آن هم باید در یک صحنه‌ی پرشور دیگر و سخت دیگر بازی می‌کردم.»

بازیگر ۳۹ ساله‌ی کانادایی ادعا کرده علی‌رغم اعتراضات او فیلمبرداری ادامه یافته و او را در شرایط سختی قرار داده است. «در فصل چهارم، در یکی دیگر از صحنه‌ها کیت باید عریان می‌شد و من سخت تلاش کردم که آن صحنه را تحت کنترل درآورم اما باز هم شکست خوردم. بنابراین گفتم که دیگر کافی است. هر چه دوست دارید برای این کاراکتر بنویسید… من دیگر حاضر نیستم در این سریال عریان شوم و نشدم.»

لیلی تا این لحظه واکنشی به این عذرخواهی نشان نداده است./سی نما گلوبال

این پست توسط بخش خارجی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عذرخواهی خالقان سریال گمشده به خاطر برهنه کردن یکی از بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا