تلویزیون

فصل دوم سریال آمریکایی «دروغ‌های کوچک بزرگ» کی پخش می شود؟+بازیگران و خلاصه داستان

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

فصل دوم سریال آمریکایی «دروغ‌های کوچک بزرگ» کی پخش می شود؟+بازیگران و خلاصه داستان

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال دروغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies) یک سریال درام آمریکایی محصول اچ‌بی‌او به کارگردانی ژان-مارک ولی و نویسندگی دیوید ای کلی است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. فصل نخست مجموعه بر‌اساس رمانی به همین نام ساخته شده‌است و در جوایز Emmy سال ۲۰۱۷ در ۲۱ حوزه ی مختلف نامزد شده و در نهایت برنده ی ۱۹ جایزه شد.

نیکول کیدمن به خاطر بازی به عنوان بازیگر زن نقش اول یک Emmy برنده شد. این مینی سریال ۷ قسمتی قرار است فصل های دیگری هم داشته باشد و فصل دوم آن در حال ساخت است.

داستان فیلم دروغ های کوچک بزرگ عمدتا حول زندگی مادران جوان مرفهی می گردد که به ظاهر زندگی خوبی دارند ولی هر کدام به نوعی با مردانی که در زندگی آن ها حضور داشت و یا دارد درگیر هستند. سلست (نیکول کیدمن) با همسر خود مکس مشکلات بسیاری دارد و به خاطر رفتار های پرخاشگرانه اش در آخر سعی می کند از او جدا شود.

مدلاین (ریس ویترسپون) با مردی بی مسئولیت به نام نیتن زندگی می کرد که روزی او و فرزندش را رها کرد و ازدواج مجدد داشته. جین (شایلن وودلی) توسط مردی ناشناس مورد تعرض قرار گرفت و قصد دارد از او انتقام بگیرد. در این سریال به خوبی نشان داده شده که زنان بدون حضور مردان تا چه حد می توانند قدرتمند باشند و نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

داستان از قسمت اول در مورد یک صحنه ی قتل آغاز می شود. ولی اصلا مشخص نیست که کدام یک از شخصیت ها و یا توسط چه کسی کشته شده است. در هر قسمت از تعدادی از شخصیت ها بازجویی می شود و نشان می دهد که همه ی آن ها چقدر راحت همدیگر را به خاطر ثروتمند و یا فقیر بودن قضاوت می کنند.

در نهایت در جشن خیریه ی مدرسه تمام شخصیت ها روبروی هم قرار می گیرند و جین متوجه می شود که مکس همان مردی ست که به او تعرض کرده. بانی همسر دوم نیتن، مکس را به خاطر رفتار پرخاشگرانه اش از پله ها به پایین هل می دهد و مکس درجا کشته می شود.

در آخرین صحنه ی فیلم تمام شخصیت ها با هم در ساحل دریا خوش می گذرانند و بدون توجه به اتفاقی که افتاده از هم حمایت می کنند. باید ببینیم که نیکول و ریس برای فصل دوم این سریال هیجان انگیز چه چیزی آماده کرده اند.

فصل دوم سریال دروغ های کوچک بزرگ

فصل دوم سریال منتخب منتقدین «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) شبکه HBO، با کارگردانی جدید برای ساخت آماده می شود. گفته شده فصل جدید در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

سایت خبری Variety اکنون از ساخت فصل دوم سریال دروغ های کوچک بزرگ با حضور اکثر عوامل حاضر در فصل اول و حضور کارگردان جدید «آندریا آرنولد» (Andrea Arnold) خبر می‌دهد. همچنین اخباری از چگونگی روند داستان در فصل دوم و مسیری که داستان به سمتش می‌رود به دست رسیده است.

 

این پست توسط بخش سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

فصل دوم سریال آمریکایی «دروغ‌های کوچک بزرگ» کی پخش می شود؟+بازیگران و خلاصه داستان

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا