اخبار داغ

ماجرای کنار گذاشتن آزاده صمدی از شبکه آیو اسپرت توسط صداوسیما چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای کنار گذاشتن آزاده صمدی از شبکه آیو اسپرت توسط صداوسیما چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

آیو اسپرت شبکه اختصاصی تلویزیون اینترنتی آیو است که در طول جام جهانی به پخش زنده مسابقات و برنامه های تولیدی خواهد پرداخت.

این برنامه در روز‌های جام جهانی به صورت زنده از شبکه تلویزیونی اینترنتی آیو اسپرت پخش می‌شود و شامل بخش‌های متنوعی نیزمی باشد .

تلویزیون اینترنتی آیو برای اولین بار در تاریخ برنامه‌های تلویزیونی کشور یک بانوی بازیگر ایرانی را در جایگاه یک برنامه‌ ورزشی تلویزیونی قرار داد که این انتخاب جذابیت این برنامه را دوچندان کرده بود. این بانوی بازیگر کسی نبود جز آزاده صمدی.

البته این اتفاق چندان زیاد طول نکشید و خانم بازیگر از این شبکه اینترنتی کنار گذاشته شد! در حالیکه قرار بود ویژه برنامه جام جهانی یک شبکه اینترنتی با اجرای آزاده صمدی پخش شود ناظران سازمان ⁧صداوسیما ⁩بعد از چند برنامه جلوی اجرای آزاده صمدی در این برنامه را گرفتند و بهرنگ علوی به عنوان جایگزین او اجرای این برنامه را بر عهده گرفت.

بر اساس اعلام عوامل نزدیک به این برنامه در حالیکه قرار بود آزاده صمدی مجری این برنامه باشد از طرف صدا و سیما گفته شده این استفاده ابزاری از زن هاست و دلیلی ندارد که یک زن اجرای برنامه ورزشی مردانه را بر عهده داشته باشد! و در نتیجه تصمیم به تغییر او گرفته شد.

لازم به ذکر است مدتی است صدا و سیما نظارت بر برنامه های شبکه های اینترنتی را انجام می دهد.

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای کنار گذاشتن آزاده صمدی از شبکه آیو اسپرت توسط صداوسیما چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا