چهره هاسلبریتی ایرانی

نهال سلطانی مانکن و مدل ایرانی کیست؟+جدیدترین عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

نهال سلطانی مانکن و مدل ایرانی کیست؟+جدیدترین عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث شده تا چهره های زیادی خود را به عنوان مدل معرفی کنند. یکی از آنها نهال سلطانی است.

صفحه اینستاگرام نهال سلطانی یکی از پر بازدیدترین صفحات سلبریتی های ایران است و تا کنون در حدود ۷۴۹ هزار دنبال کننده داشته است. او در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد با هم نگاهی داریم به عکس ها و شرح کوتاهی از زندگی این مدل ایرانی زیبا.

نهال سلطانی متولد ۱۰ مرداد سال ۱۳۶۷ در تهران است وی ۲۹ سال سن دارد. نهال یک مرداد ماهی خوشگل ، احساساتی و رمانتیک است.

نهال سلطانی بعنوان یک مدل شناخته شده است در کلیپ خواننده ها هم ایفای نقش میکند که گمان می کردند ملانی ، نهال سلطانی است که در واقع اینطور نبود و نهال سلطانی فقط جای او لب می زد نهال سلطانی بسیار زیبا است به گفته نهال هنوز مجرد است.

نهال دارای مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران است. نهال در سن ۱۴ سالگی موفق به کسب اولین مقام مجلل زیبایی در خاورمیانه گردید نهال آلبوم خود را با نام “Whose lik me” در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد.

سلطانی در میان مدل های ایرانی دیگر متواضع تر به نظر می رسد و خود را لزوما موجودی کامل نمی داند و به اصطلاح اینطور تصور نمی کند که از دماغ فیل افتاده است. نهال تا به حال علاوه بر اینکه کار مدلینگ انجام داده است در ویدیوهای ساسی مانکن و برخی از خوانندگان رپ و پاپ دیگر نیز حضور داشته است و خودش نیز به فعالیت های موسیقیایی می پردازد.

نهال سلطانی در زمینه های هنری متعددی فعالیت دارد که مدلینگ تنها یکی از رشته های فعالیت او می باشد چشم های وی آبی است و قد او ۱۶۸ سانتی متر است او به رشته شنا و ایروبیک بسیار علاقه دارد .

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

نهال سلطانی مانکن و مدل ایرانی کیست؟+جدیدترین عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا