گوناگون

چالش انگشت دست دله چیست؟چرا بازیکنان انگشت روی چشم میگذارند؟+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چالش انگشت دست دله چیست؟چرا بازیکنان انگشت روی چشم میگذارند؟+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

آنها که در شبکه های اجتماعی پیگیر بازیکنان مشهور فوتبال هستند تایید می کنند که به تازگی عکس هایی از این چهره ها منتشر می شود که با حالی خاص انگشت خود را به شکل دایره درآورده و روی چشم خود می گذارند! این چالش را اولین بار بازیکن ملی پوش تیم ملی انگلستان به راه انداخت و به چالش انگشت دله معروف شد

در حالی که این روزها مردم جهان سرگرم چالش رقص کیکی از سوی خواننده مشهور آمریکایی بودند، یک فوتبالیست قافیه را به هم زده و چالشی به راه انداخته که خیلی سریع توانسته فراگیر شود.

«دله الی» پس از گلزنی اخیرش، دستش را با حالتی خاص روی چشمانش قرار داد و عکسی منتشر کرد. سپس این حالت دست توسط چندین بازیکن دیگر از جمله جسی لینگارد تقلید شد و خیلی سریع در دنیا جهان گیر شد. تا به حال، افراد زیادی از فرناندو یورنته، هم تیمی سابق الی، اولی مارس، خواننده مشهور انگلیسی و … با انتشار ویدیوهایی در اینستاگرام، به این چالش پیوسته اند.

البته در نگاه اول این چالش خیلی راحت است اما اگر کمی به عکس دقت کنیم متوجه می شوم چالش انگشت دست دله خیلی هم راحت نیست و نیاز به کمی فکر و ظرافت در حالت انگشتان دست دارد!

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چالش انگشت دست دله چیست؟چرا بازیکنان انگشت روی چشم میگذارند؟+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا