اخبار داغ

کدام بازیگر مشهور پس از طلاق جنجال به پا کرد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

کدام بازیگر مشهور پس از طلاق جنجال به پا کرد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوودی پس از جدایی از برد پیت دچار رفتار خصمانه و روحیه آسیپ پذیری شده است.

جولی به انسان کینه‌توزی بدل شده است!

جولی که بعد از طلاق درگیر دعوای حقوقی طاقت فرسایی برای گرفتن حق حضانت فرزندانش است و به خاطر ادامه داشتن روند دادگاه قادر نیست بچه‌ها را با خود به سفرهای کاری‌اش ببرد به گفته نزدیکانش به انسان کینه‌توز و تلخی بدل شده است.
همچنین گفته می‌شود که لورا واسر، وکیل ستاره هالیوودی هم از کارش استعفا داده است و کارها را برای او سخت‌تر کرده است چون جولی همه‌چیز را به روش خصمانه پیش می‌برد.

مشکلات بین آنجلینا جولی و بر پیت حقیقت ندارد

سخنگوی آنجلینا جولی امروز در رد این ادعاها به خبرنگاران گفته است که دعوای حقوقی حضانت ۶ فرزند این زوج در حال وارد شدن به مرحله جدیدی است و خانم لورا واسر هم در این مراحل در کنار آنجلینا جولی خواهد بود. مشکلات بین این دو نفر حقیقت ندارد. البته خانم جولی در حال استخدام وکیل دیگری است ولی این به معنای پایان کار با وکیل قبلی نیست.

 

آنجلینا جولی از  هیچ کاری برای گرفتن حضانت فرزندانش فروگذار نیست

روز گذشته گزارشی منتشر شده بود که طبق آن دعوای آنجلینا جولی و برد پیت آنقدر زشت و بزرگ شده است که لورا واسر می‌خواهد پایش را از آن کنار بکشد. جولی ۴۳ ساله کار را بسیار خصمانه پیش می‎برد و از هیچ کاری برای گرفتن حضانت فرزندانش فروگذار نیست.
منبعی نزدیک به برد پیت گفته است که آنجلینا جولی می‌خواهد هرگونه رابطه برد پیت با فرزندانش را از بین ببرد. او در جلسات دادگاه داد و فریاد راه می‌اندازد و بسیار پر از خشم و مسئولیت‌ناپذیر شده است.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

کدام بازیگر مشهور پس از طلاق جنجال به پا کرد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا