چهره هاسلبریتی ایرانی

آخرین عکس بیرانوند قبل از رسیدن به بلژیک با چهره ای تمام کرونایی!

آخرین عکس بیرانوند قبل از رسیدن به بلژیک با چهره ای تمام کرونایی را اینجا ببینید. علیرضا بیرانوند بامداد دوشنبه تهران را به مقصد بلژیک ترک کرد. این گلر برای شرکت در تست پزشکی تیم آنتورپ راهی این کشور شده است.

عکس بیرانوند قبل از رسیدن به بلژیک
عکس بیرانوند قبل از رسیدن به بلژیک

بیرانوند اواسط فصل با پیشنهاد این تیم بلژیکی مواجه شد ولی تصمیم گرفت تا پایان فصل در پرسپولیس بماند و در انتهای لیگ نوزدهم راهی فوتبال بلژیک شود اما کرونا و تاخیر در برگزاری لیگ برتر باعث برنامه‌های گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی به هم بخورد. پیش از این قرار بود بیرانوند تا پایان فصل پرسپولیس را همراهی کند ولی چندی پیش خبر رسید که او باید خیلی زود خود را برای تست پزشکی به بلژیک برساند و دیگر اجازه بازگشت به تهران را نخواهد داشت. این موضوع مخالفت یحیی گل‌محمدی را هم به دنبال داشت اما با توجه به نامه باشگاه بلژیکی بیرانوند موظف بود راهی این کشور شود.

موضوع حضور بیرانوند در بلژیک حتی در باشگاه رویال آنتورپ هم خبرساز بود و رسانه‌های بلژیکی از اختلاف میان سرمربی این تیم و مدیریت بر سر زمان حضور بیرانوند در بلژیک خبر دادند. با وجود تمام این صحبت‌ها بیرانوند روز یکشنبه در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس شرکت کرد و بدون خداحافظی از هم‌تیمی‌هایش تمرین را به پایان رساند تا شایعات بازگشت دوباره او قوت بگیرد.

با این حال بیرانوند زمانی که برای پرواز در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شد به دلیل قوانین اتحادیه اروپا در ایام کرونایی و نداشتن مجوز از سوی این اتحادیه و مشکل خروج از کشور نتوانست این پرواز را انجام دهد. پس از این اتفاق باشگاه پرسپولیس هم در پیامی اعلام کرد که قرار است با هماهنگی دو باشگاه، مجدداً برای حضور بیرانوند در بلژیک، اقدامات لازم انجام شود.

در این بین با اعلام وکیل علیرضا بیرانوند ظاهرا پلیس شهر آمستردام مانع از پرواز بیرانوند شده تا سفر گلر تیم ملی به بلژیک به تاخیر بیفتد؛ باشگاه پرسپولیس هم با ارسال نامه‌ای به تیم آنتورپ اعلام کرد که با فراهم شدن شرایط بیرانوند راهی بلژیک خواهد شد. و در نهایت هم بیرانوند راهی بلژیک و باشگاه آنتورپ شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا