چهره هاسلبریتی خارجی

آشنایی با آنجلیکا کنووا باربی زنده دنیا | بیوگرافی آنجلیکا کنووا + مشخصات و عکس

آشنایی با آنجلیکا کنووا باربی زنده دنیا به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی آنجلیکا کنووا همچنین مشخصات ظاهری و  جدیدترین عکس در همین مطلب. وقتی آنجلیکا کودک بود بسیار زیبا و دل نشین بود و شباهت بسیار زیادی به مادر خود داشت . مادرش او را در خانه باربی زیبای من صدا می کرد. وقتی وارد بیست سالگی شد و در صفحه های اجتماعی مجازی عضو شد و عکس هایی از خود منتشر کرد همه کسانی که با او در ارتباط بودند نیز او را باربی صدا می کردند و همین امر باعث شد که آنجلیکا به این باور قطعی برسد که می تواند باربی باشد.

آنجلیکا کنووا باربی زنده دنیا
آنجلیکا کنووا باربی زنده دنیا

آنجلیکا در ۱۱ ژوئیه سال ۱۹۸۸ در مسکو متولد شد. او چشم های بزرگ آبی دارد و موهای او کاملا از نظر رنگ به موهای عروسک باربی شباهت دارد و اندام او نیز همین ویژگی را دارد. قد او ۱۶۵ سانتی متر است و ۴۶ کیلو گرم نیز وزن دارد. لباس های او سایز ۳۳ است. همان طور که قبلا گفته شد، آنجلیکا شباهت بسیار زیادی به مادر خود دارد پس بهتر است که با خانواده او نیز آشنا شویم.

مادر او ناتالیا و پدر او ایوگنی هر دو در روسیه بزرگ شدند و همان جا عاشق هم شدند و در سال ۱۹۸۰ با هم ازدواج کردند. ناتالیا بسیار زیبا و گیرا بود و در محله ای که زندگی می کردند به خاطر صورت فوق العاده زیبایش شهره خاص و عام بود. چند سال بعد از ازدواج آن ها، ناتالیا اولین بارداری خود را تجربه کرد و مشخص شد که نوزاد آن ها دختر است. ناتالیا تلاش های زیادی کرد که بچه داری را بیاموزد تا بتواند فرزند شاد و سالمی را به دنیا بیاورد و بزرگ کند. وقتی که آنجلیکا به دنیا آمد تمام بیمارستان شگفت زده شدند چون او کاملا شبیه به مادر بود و غرق در زیبایی بود. وقتی که آنجلیکا نوزاد بود همه جا او را عروسک صدا می کردند. چشمان آبی او می درخشید. پوست سفید و صورتی او به حدی زیبا بود که نگاه ها را خیره به خود می کرد. پدر و مادر او عاشق او بودند و دقیقا مانند پرنسس ها از او مراقبت می کردند. آنجلیکا از همان کودکی عاشق دوربین و عکس گرفتن بود.

مانند هر پدر و مادری، ناتالیا و ایوگنی بسیار زیاد تلاش می کردند و هر آنچه آنجلیکا احتیاج داشت برای او فراهم می کردند. اتاق او مملو از لباس و اسباب بازی بود و شباهت او هر روز به عروسک هایش بیشتر می شد. پدر و مادر آنجلیکا او را در سن ۵ سالگی به پیش دبستانی فرستادند تا او زودتر تحت تعلیم و تربیت قرار بگیرد. مبلغ شهریه آن موسسه بسیار زیاد بود اما آن ها از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. وقتی که آنجلیکا ۶ ساله بود وارد دبستان شد و چون یک سال زودتر تحصیل را شروع کرده بود از تمامی هم سن و سالان خود جلوتر بود. پدر و مادر او بسیار آنجلیکا را تشویق می کردند. آن ها اعتقاد داشتند که تشویق کردن باعث می شود که کودک سریع تر رشد و پیشرفت کند.

باید تناسب اندام را نگه داشت:

هر چه آنجلیکا بزرگ تر می شد یک خصوصیت را می شد در او دید و آن این بود که او اصلا شبیه به دختر بچه ها نبود و ظاهر او کاملا شبیه به دختران جوان بود. پس او احتیاج داشت که بدن خودش را روی فرم نگه دارد. بنابراین تمرینات ورزشی سنگینی را شروع کرد. وقتی که او نوجوان شد پدر و مادر او برای او مربی ورزش خصوصی گرفتند تا او دقیق تر و کامل تر فعالیت های ورزشی خود را انجام دهد. او بیشترین وقت خود را در باشگاه بدنسازی سپری می کرد و البته هم چنان نیز سپری می کند. در حقیقت ۵ روز در هفته به باشگاه می رود و سخت تمرین می کند.

او یک راز در رژیم غذایی خود دارد:

مهم ترین نکته در رژیم غذایی آنجلیکا این است که اصلا و ابدا نباید رژیم او شکسته شود. او بسیار باید محکم و متعهد نسبت به آن باشد در غیر این صورت نمی تواند اندام خود را حفظ کند. هر وقت که از او سوال شده است که چه رژیمی را دنبال می کند گفته است که” آن یک راز است و نباید فاش شود و تنها لازم می داند بگوید که غذا های سالم و طبیعی بسیار به کمک او آمده اند.”

اگر چه آنچلیکا بسیار زیبا است و این زیبایی از طرف مادر به او به ارث رسیده است اما باید گفت که او تحت عمل های بسیار زیاد جراحی نیز قرار گرفته است. روش های افراطی لاغری را دنبال می کند و هم چنین او از تکنیک های حرفه ای میکاپ نیز بهره بسیار زیادی می برد. تمامی این ها اعم از نوع رژیم غذایی، ورزش های سنگین، عمل های جراحی زیبایی و تکنیک های میکاپ حرفه ای او را به دومین باربی زنده دنیا تبدیل کرده است.

منبع:  HOOCH.net ترجمه: نونا صادقی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا