چهره هاسلبریتی خارجی

آشنایی با پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود سال ۲۰۲۰

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: در این مطلب پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود در سال میلادی ۲۰۲۰ را به شما معرفی می کنیم تا با درآمد این استارهای بالیوود آشنا شوید. بالیوود به عبارتی در سوپراستارهای زیباروی زن آن، مهارت‌های فوق‌العاده بازیگری آنها و شخصیت‌هایی جذابی که دارند، معنی می‌شود و به همه این دلایل گاها بیشتر از بازیگران مرد دستمزد می گیرند به خصوص که تعدادی از سوپراستارهای نسل‌های جدید مسئله تبعیض در پرداخت دستمزد به ستاره‌های زن و مرد در بالیوود را مطرح کرده و خواستار تساوی حقوق و دستمزد میان بازیگران زن و مرد هستند.

پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود
پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود

بازیگرانی همچون پریانکا چوپرا و دیپیکا پادوکن که تجربه فعالیت در هالیوود را دارند از کارگردان‌ها دستمزدهای سنگینی طلب می‌کنند اما در سال ۲۰۲۰  کدام بازیگران زن بالیوود بالاترین میزان دستمزد را دریافت می‌کنند. در اینجا ۱۵ بازیگر درجه بالیوود که برای بازی در فیلم‌های ۲۰۲۰  دستمزد بالایی دریافت کرده‌اند به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

۱- کانگنا رانات ( دستمزد: ۲۴ کرور معادل ۳٫۴ میلیون دلار)

کانگنا رانات یکی از بااستعدادترین و توانمندترین بازیگران زن بالیوود شناخته شده است. او برای بازی در فیلم‌هایی همچون «Queen»، «Manikarnika» و «Tanu Weds Manu» جوایز متعددی دریافت کرده است. در حال حاضر او یکی از بازیگران زن بالیوود است که دستمزد بسیار بالایی دریافت می کند. او برای هر فیلم چیزی حدود ۲۴ کرور دریافت می کند.

کانگنا رانات متولد ۲۴ مارس ۱۹۸۷ میلادی است. ۳۲ سال سن دارد و ارزش خالص دارایی‌های او بیش از ۱۵ میلیون دلار است. او فیلمی زن محور به نام «Panga» آماده اکران دارد.

۲- دیپیکا پادوکن (دستمزد: ۲۱ کرور معادل ۳ میلیون دلار)

پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود
پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود

او همسر، رنویر سینگ خوشبخت‌ترین مرد دنیاست. دیپیکا با داشتن مهارت بی نظیر در بازیگری، در جایگاه دوم این لیست قرار می‌گیرد. او برای بازی در فیلم «پادماوات» از همبازی‌های خود رنویر سینگ و شاهد کاپور دستمزد بیشتری دریافت کرد.

او متولد ۵ ژانویه ۱۹۸۶ میلادی است. ۳۳ سال سن دارد و ارزش خالص دارایی‌های او ۶۵ میلیون دلار است و او ثروتمندترین بازیگر زن بالیوود است.  پادوکن به تازگی فیلم «چپک» را در اکران داشت و فیلم ورزش «۸۳» را آماده اکران دارد که در آن با همسرش همبازی شده است.

۳- پریانکا چوپرا جوناس (دستمزد: ۱۸ کرور معادل ۲٫۵ میلیون دلار)

پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود
پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود

پریانکا از آن جهت در این لیست قرار دارد که سالها سخت کار و تلاش کرده و مهارت فوق‌العاده‌ای در بازیگری دارد. او حالا بعد از بازی در فیلم‌های هالیوود همچون «Baywatch» به یک چهره بین المللی تبدیل شده است و تعجبی ندارد که نام او را در جایگاه سوم این لیست ببینیم. او برای بازی در هر فیلم ۱۸ کرور دریافت می‌کند.

چوپرا متولد ۱۸ جولای ۱۹۸۲ میلادی است و ۳۷ سال سن دارد. ارزش خالص دارایی‌های او حدود ۴۰ میلیون دلار است. «Krrish 4» و «Frozen 2» فیلم‌های آتی او هستند.

۴- کارینا کاپور خان (دستمزد: ۱۷ کرور معادل ۲٫۴ میلیون دلار)

پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود
پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود

کارینا کاپور نوه راج کاپور اسطوره سینمای هند است که از سال ۲۰۰۰ وارد سینما شده و در فیلم‌های موفق بسیاری ایفای نقش کرده است. او برای بازی در هر فیلم ۱۷ کرور دریافت می‌کند.

کارین متولد ۲۱ سپتمابر سال ۱۹۸۱ میلادی است. ۳۹ سال سن دارد و ارزش خالص دارایی‌های او ۶۰ میلیون دلار است. او اخیرا فیلم «خبر خوب» را در اکران داشت که فروش خوبی در گیشه داشت. امسال فیلم‌های «Angrezi Medium» و «لال سینگ» با بازی او اکران خواهد شد که در آنها به ترتیب با عرفان خان و عامر خان همبازی شده است.

۵- شرادا کاپور (دستمزد: ۱۵ کرور معادل ۲٫۱ میلیون دلار)

پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود
پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود

شرادا کاپور در ابتدای ورودش به این حرفه موفقیتی بدست نیاورد و خیلی تلاش و تقلا کرد تا بالاخره با فیلم‌ »عاشقی۲» دیده شد و پس از آن دیگر به عقب نگاه نکرد. شرادا کاپور برای بازی در هر فیلم ۱۵ کرور دریافت می کند.

او متولد سوم مارس ۱۹۸۷ میلادی است. ۳۲ سال سن دارد و ارزش خالص دارایی‌های او بیش از ۱۰ میلیون دلار ست. او برای سال ۲۰۲۰ فیلم‌های Street Dancer،  Baaghi 3  و Stree Returns خواهد داشت.

۶- عالیا بات (دستمزد ۱۴ کرور معادل ۲ میلیون دلار)

پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود
پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود

عالیا بات یکی از پرطرفدارترین بازیگران نسل جدید بالیوود است. او دختر فیلمساز مشهور بالیوود، ماهش بات است. عالیا برای بازی در هر فیلم ۱۴ کرور دریافت می‌کند.

عالیا بات متولد ۱۵ مارس ۱۹۹۳ است. ۲۶ سال سن دارد و ارزش دارایی های او ۱۰ میلیون دلار است.  امسال او فیلم‌های «Brahmastra» و «Sadak 2» را اماده اکران دارد.

۷- کاترینا کایف (دستمزد: ۱۲ کرور معادل ۱٫۷ میلیون دلار)

پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود
پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود

کاترینا اصالتا هندی نیست اما یکی از بازیگران نامبر وان بالیوود است که به خاطر نشان دادن توانایی های خود جز لیست یک بالیوود قرار دارد و دستمزد بالایی دریافت می کند او در حال حاضر ۱۲ کرور دستمزد می گیرد.

کاترینا متولد ۱۶ جولای ۱۹۸۳ میلادی در انگلیس است. ارزش خاص دارایی های این بازیگر ۳۶ ساله بیش از ۵۰ میلیون دلار است. امسال فیلم اکشن کمدی « Sooryavanshi» از کاترینا کایف اکران خواهد شد که در آن پس از سالها با آکشی کومار همبازی شده است. به تازگی زندگی خصوصی کاترینا کایف هم برای پاپاراتزی ها جذاب شده است چون شایعات رابطه او با ویکی کوشال قوی تر شده است.

۸- انوشکا شرما (دستمزد: ۹ کرور معادل ۱٫۳ میلیون دلار)

پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود
پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود

انوشکا شرما یکی از بهترین بازیگران عصر حاضر بالیوود و همسر بازیکن مشهور کریکت هند، ویرات کوهلی، است. خانم کوهلی برای بازی در هر فیلم ۸ کرور دریافت می کند.

انوشکا کتولد ۱ می سال ۱۹۸۸ میلادی است. ۳۱ سال سن دارد و ارزش خالص دارایی های او حدود ۲۵ میلیون دلار است. انوشکا هیچ پروژه ای در دست ندارد.

۹- سوناکشی سینها (دستمزد ۷ کرور معادل ۱ میلیون دلار)

سوناکشی دختر بازیگر کهنه کار بالیوود، شاتروگان سینها در ردیف نهم این لیست قرار دارد. بعد از بازی در فیلم های موفقی همچون «دابانگ» و «ماموریت منگال»  او برای بازی در هر فیلم ۷ کرور دیافت می کند.

سوناکشی متولد دوم ژوئن سال ۱۹۸۷ میلادی است و ارزش خالص دارایی های او حدود ۲۰ میلیون دلار است. او فیلم های « Shafakhana» و « Bhuj the Pride of India» برای سال ۲۰۲۰ در اکران خواهد داشت.

۱۰- آیشواریا رای بچن (دستمزد ۶ کرور معادل ۰٫۸ میلیون دلار)

آیشواریا رای بعد از گذشت سال ها از دوران اوج کاری و حرفه اش همچنان جایگاه خود در این لیست را حفظ کرده است. او یکی از محبوب ترین چهره های بالیوود و بدون شک زیباترین زن جهان است.  آیشواریا برای بازی در هر فیلم ۶ کرور دریافت می کند.

آیشواریا رای متولد یکم نوامبر ۱۹۷۳ میلادی است. ۴۶ سال سن دارد و ارزش خالص دارایی های او ۳۵ میلیون دلار است. او به تازگی قرارداد بازی در فیلمی ساخته مانی راتنام را امضا کرده است.

۱۰ بازیگر زن برتر سینمای هند که دستمزد بالایی دریافت می کنند بدین شرح بودند و در ادامه رتبه یازدهم تا پانزدهم را پیش رویتام قرار می دهیم.

۱۱- جکلین فرناندز؛ میزان دستمزد دریافتی ۵ کرور معادل ۰٫۷ میلیون دلار

۱۲- دیشا پتانی؛ میزان دستمزد دریافتی ۴ کرور معادل ۰٫۵ میلیون دلار

۱۳- کریتی سنون؛ میزان دستمزد دریافتی ۳ کرور معادل ۰٫۴ میلیون دلار

پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود
پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود

۱۴- تپسی پانو؛ دستمزد دریافتی۲٫۵ کرور معادل ۰٫۳ میلیون دلار

پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود
پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود

۱۵- کیارا ادوانی؛ دستمزد دریافتی ۲ کرور معادل ۰٫۳ میلیون دلار

پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود
پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا