اخبار داغورزشی

آیا استعفای فرهاد مجیدی از استقلال واقعیت دارد؟ + اطلاعات تکمیلی

آیا استعفای فرهاد مجیدی از استقلال واقعیت دارد ؟ به همراه اطلاعات تکمیلی درباره تصمیم فرهاد مجیدی و احتمال خداحافظی سرمربی استقلال از این تیم. در شرایطی که هنوز تکلیف مدیرعاملی استقلال به صورت رسمی اعلام نشده، اما فرهاد مجیدی با انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید استقلال مشکل دارد.

استعفای فرهاد مجیدی
استعفای فرهاد مجیدی

او امروز در صفحه اینستاگرامش اگر چه اسمی از سعادتمند نیاورده اما نوشته:” استقلال بیشتر از هر زمانی به مدیران توانا و پولساز نیاز دارد، نه مدیرانی که بدون پشتوانه اقتصادی لازم و با تبلیغات و وعده‌های دروغ فقط وقت استقلال را هدر می‌دهند.”

او‌ در ادامه، از موسوی خواست تا به بدنه مدیریتی باشگاه استقلال برگردد و قبول مسئولیت کند. یکی از این شایعات، احتمال استعفای فرهاد مجیدی در صورت رسمی شدن مدیرعاملی سعادتمند است. فرهاد که طی این مدت نسبت به اتفاقات مدیریتی استقلال سکوت نکرده واکنش نشان داده، حالا ممکن است با استعفایش تبدیل به اولین بحران مدیریتی احمد سعادتمند در استقلال شود.

نیم‌فصل ۹۸–۱۳۹۷ فرهاد مجیدی به عنوان مربی تیم استقلال برگزیده شد تا بعد از سال‌ها دوری از استقلال وی این بار به عنوان مربی به این تیم بپیوندد. در ادامه فصل و به دنبال نتایج ضعیف شفر وی از کار برکنار شد و فرهاد مجیدی روز نهم اردیبهشت ۱۳۹۸ به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل برگزیده شد تا وی به سرعت نخستین تجربه مربی‌گری خویش را آغاز نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا