چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا دختر رامبد و نگار در کانادا به دنیا آمد !؟

مجله اینترنتی کولاک : یکی از پرماجرا ترین اخبار خرداد ماه ۹۸ سفر پرحاشیه و جنجالی رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا برای به دنیا آمدن دخترشان بود ، انتشار خبر این ماجرا آرام آرام تمام فضای اینترنت را فرا گرفت و پس از مدت کوتاهی جو فضای مجازی علیه رامبد و نگار مسموم شد .

شاید بتوان سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا را تلخ ترین خاطره در ذهن هواداران این زوج محبوب نامید .

رامبد و نگار با سفرشان به  کشوری اروپایی به منظور به دنیا آمدن فرزندشان خیلی از طرفدارانشان را ناامید کردند ؛ البته هنوزم هستند کسانی که هوادار دوآتیشه این زوج سلبریتی باشند اما جو اکنون علیه این دونفر است و کمتر کسی را می توان یافت که مایل باشد برنامه خندوانه را با حضور رامبد جوان تماشا کند .

تمام تحلیل های تایید کننده پیرامون سفر دوجانبه رامبدو نگار به کانادا شاید از زاویه ای درست باشد ؛ اما بهتر است این نکته را فراموش نکنیم زمانی که کسی روی آنتن رسمی صدا وسیما که به گونه ای حق بیت المال مردم است دم از وطن دوستی و عشق به میهن می زند نباید اعتقادش این باشد که دخترش اگر تابعیت کانادا داشته باشد و ایرانی نباشد در آینده اوضاع بهتری خواهد داشت .

رامبد و نگار در کانادا

فارغ از تمام مسائل حاشیه ای پیرامون این پدرو مادر جوان به قول امیر مهدی ژوله اگر نمی توانیم ببینیم پدری برای خوشبختی دخترش در آینده حاضر است کیلومتر ها سفر کند و در خاکی غیراز خاک میهنش تولد دخترش را جشن بگیرد بهتر است به پزشک اعصاب مان مراجعه کنیم .

ژوله به سفر رامبد ونگار اینگونه نگاه می کند که اگر رامبد در خندوانه دم از امید و عشق به میهن می زند وظیفه اش را به عنوان هموطن ایفا می کند ؛ و اگر همسرش را برای فارغ شدن به کانادا می برد نقشش را به عنوان پدر ایفا می کند .

و در جایی نگار جواهریان نیز خطاب به کسانی که مدام در حال قضاوت کردن او و زندگی خصوصی اش هستند گفت بهتر است از جایتان بلند شید و کمی کارکنید !

نگار و رامبد بی توجه به تمام حواشی دوروبر زندگی خصوصی شان اکنون در کانادا هستند و به  زودی دختر کوچک شان را در آغوش می گیرند .

دختر رامبد جوان و نگار جواهریان اواسط مرداد ماه ۹۸ در تورنتو کانادا کنار پدر بزرگ و مادربزگ مادری اش به دنیا خواهد آمد .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا