چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا سجاد افشاریان نقش آراز در سریال برادر جان کمدین خندوانه است ؟ + بیوگرافی

مجله اینترنتی کولاک :این شب ها برادر جان به قلم سعید نعمت الله بعد از افطار از شبکه سه سیما پخش میشود .

یکی از نقش های مهم سریال برادر حان ، آراز با بازی سجاد افشاریان است ؛ شاید برایتان جالب باشد که بدانید آراز در سریال برادر جان سال ها نویسندگی کرده است و یکی از کمدین های باوفای رامبد جوان در برنامه خندوانه بوده است .

آراز سریال برادر جان کمدین پرطرفدار خندوانه

این شب ها سجاد افشاریان را به عنوان بازیگری ماهر و حرفه ای در نقش آراز و برابر حسام منظور در سریال برادر جان تماشا می کنیم . قطعا خیلی تعجب خواهید کرد اگر بفهمید آراز خشک و بی روح سریال برادر جان روزی روی صحنه برنامه خندوانه به عنوان avکت کننده مسابقه خنداننده برتر حضور داشته است و شما از دست او حسابی خندیده اید !

سجاد افشاریان در تابستان سال ۱۳۹۴ در مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه شرکت کرد ، او یکی ستون های اصلی تیم نویسندگی خندوانه و اتاق فکر رامبد جوان است و حضورش به عنوان شرکت کننده ی مسابقه ای که خودش ایده اجرایی شدنش را داده بود کمی عجیب به نظر می رسید .

سجاد افشاریان دو استند آپ در مسابقه خنداننده شو خندوانه اجرا کرد ، رقابت پایانی او که موجب حذفش از گردونه رقابت شد برابر مهران غفوریان سلطان استند آپ کمدی ایران بود .

 

رقابت سجاد افشاریان با سپند امیر سلیمانی

اولین حضور سجاد افشاریان  به عنوان استند آپ کمدین در قاب تلویزیون بسیار درخشان و به یاد ماندنی بود ، سجاد افشاریان  یک هنرمند تمام عیار است و می تواند به راحتی از پس انواع نقش جدی و  کمدی بر بیاید .

اینکه هنرمندی همچون او بتواند متن بنویسد و بازیگری در ژانر های متفاوت را بلد باشد ؛ بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است .

اولین حریف سجاد افشاریان  در مسابقه خنداننده شو خندوانه سال ۹۴ سپند امیر سلیمانی بازیگر مرد معروف ایرانی بود ؛سجاد با استند آپی بی نظیر و کم نقص رای زیادی از مردم گرفت و راهی مرحله بعد شد .

 

بیوگرافی کوتاه سجاد افشاریان

سجاد افشاریان در ۳۱ فروردین سال ۱۳۶۴ در شهر زیبای شیراز به دنیا آمد ؛ او نمایش نامه‌نویس، بازیگر و کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر و نیز نویسنده و بازیگر تلویزیون و طنزپرداز ایرانی است.

 

سریال های سجاد افشاریان

آثار : دوست کافکا ، ایران استرالیا ، حبیب آقا ، سیاها نسخه ی آخر ، صد سال پیش از تنهایی ما ، ننه دلاور بیرون پشت در ، اسکارلت دهه شصت ، احساس آبی مرگ روزهای بی باران

تحصیلات نقش آراز در سریال برادر جان

سجاد تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ادبیات نمایشی ادامه داد ؛ او دانش‌آموختهٔ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر می باشد .

او پس از جدایی از تیم نویسندگی خندوانه ،عمده فعالیت خود را در بازیگری ادامه داد و در آخرین کار تلویزیونی خود تا این لحظه بازی در نقش آراز در سریال برادر جان را تجربه کرد که در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش شد .

 

 

او سرپرست نویسندگان برنامه خندوانه است. سجاد افشاریان علاوه بر این فعالیت‌ها در گروه نویسندگان سریال شمس العماره به عنوان نویسنده حضور داشته و مجموعه سریال گوشهٔ دل تهرون به نویسندگی و سرپرستی او نوشته شده‌است.

 

سجاد افشاریان مدیریت هنری گروه موسیقی بمرانی را نیز برعهده دارد. بازی در مجموعه تلویزیونی نجوا که یکی از نقش‌های اصلی را در آن دارد از جمله بازی های او در سریال بود.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا