چهره هاسلبریتی خارجی

ادریس البا جذاب ترین مرد سال ۲۰۱۸ کیست؟+بیوگرافی و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ادریس البا جذاب ترین مرد سال ۲۰۱۸ کیست؟+بیوگرافی و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

نشریه معتبر و مشهور People هر سال و در ایام پایانی سال میلادی اقدام به انتشار لیست جذاب ترین مردان و زنان از نگاه کارشناسانش می کند. این مجله در نهایت جذاب ترین مرد و زن سال را معرفی می کند. امسال این شانس به «ادریس البا» رو کرد.

از سوی مجله People ادریس البا بازیگر مشهور بریتانیایی امسال توانست عنوان جذاب ترین مرد سال ۲۰۱۸ میلادی را به خود اختصاص دهد.

ادریس آلبا جذاب‌ترین مرد ۲۰۱۸

البا در برنامه مشهوری که جیمی فالون اجرای آن را بر عهده دارد، در واکنش به انتخاب خود به عنوان جذابترین مرد سال، در اینستاگرام اش از مجله People و طرفدارنش تشکر کرد. از مشهورترین بازی های او در فیلم های سینمایی می توان به «کوه میان ما»، «کتاب جنگل»، «متولد نشده»، «عمل بد» و… اشاره کرد. سال گذشته بلیک شلتون، ستاره موسیقی کانتری امریکایی از سوی این مجله به عنوان جذاب ترین مرد ۲۰۱۷ انتخاب شد.

البا ۴۶ ساله در ۶ سپتامبر ۱۹۷۲ در هکنی لندن به دنیا آمد. او در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرده است. البا در سال ۱۹۹۹ اولین فیلم رسمی خود را بازی کرد. ادریس البا همچنین فعالیت زیادی در زمینه موسیقی دارد و جزو دی جی های معروف به حساب می آید. نام هنری او در عالم موسیقی دی جی بیگ دریس DJ Big Driis است.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ادریس البا جذاب ترین مرد سال ۲۰۱۸ کیست؟+بیوگرافی و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا