سینما

اسامی بازیگران فیلم «اکسیدان ۲ ترانسفر»+ خلاصه داستان و زمان اکران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران فیلم «اکسیدان ۲ ترانسفر»+ خلاصه داستان و زمان اکران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سازندگان فیلم سینمایی «اکسیدان» بعد از فروش امیدوار کننده قصد دارند سری دوم این فیلم پرفروش را با عنوان جدید «اکسیدان ۲ ترانسفر» مقابل دوربین ببرند.

منوچهر محمدی تهیه کننده این فیلم درباره وضعیت حال حاضر «اکسیدان ۲ ترانسفر» به بانی فیلم گفت: «به تازگی برای پروانه ساخت درخواست داده ایم و به محض دریافت پروانه به شکل جدی تری تولید پروژه را پیش خواهیم برد. هم اکنون نگارش فیلمنامه توسط حامد محمدی در حال انجام است و بزودی نسخه نهایی آن آماده خواهد شد».

وی افزود: «با توجه به شرایط موجود فکر می کنم فیلمبرداری این فیلم در فصل پاییز آغاز شود. در مورد فیلمنامه نیز باید بگویم نسبت به سری اول تغییراتی را در آن لحاظ کرده ایم. در واقع در سری دوم فیلم با ورود چند کاراکتر جدید اتفاقات جذابی برای دو شخصیت اصلی داستان رقم خواهد خورد».

محمدی در پایان گفت: «بعد از دریافت پروانه ساخت درباره لوکیشن ها و اینکه فیلمبرداری به جز ایران در چه کشوری انجام خواهد شد تصمیم گیری خواهیم کرد».

«اکسیدان ۲ ترانسفر» در انتظار پروانه ساخت

جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی، لیندا کیانی، علی استادی بازیگرانی هستنند که در سری اول «اکسیدان» به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم با مضمونی کمدی آمده: اصلان برای رسیدن به نامزدش که به خارج از کشور رفته قصد دارد به هر نحوی که شده ویزا دریافت کند. وی در این راه دست به اقداماتی می زند که اتفاقات عجیب و غریبی را پیش رویش قرار می دهد… .
سری اول «اکسیدان» سال گذشته در تهران و شهرستان ها روی پرده رفت و در نهایت با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی مخاطبان مواجه شد. این فیلم در مجموع سینماهای کشور حدود ۱۱ میلیارد تومان فروش داشت.

پخش «اکسیدان» برعهده موسسه رسانه فیلمسازان (حبیب اسماعیلی) قرار داشت.

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران فیلم «اکسیدان ۲ ترانسفر»+ خلاصه داستان و زمان اکران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا