سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم بلک آدام Black Adam + خلاصه داستان و زمان پخش

فیلم بلک آدام Black Adam جدیدترین فیلمی است که دواین جانسون در آن ایفای نقش کرده است. تاریخ اکران فیلم مستقل شخصیت بلک آدام تایید و اعلام شده است. دواین جانسون، بازیگر نقش بلک آدام با انتشار پوستری مفهومی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد که فیلم “بلک آدام” برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

فیلم بلک آدام Black Adam
فیلم بلک آدام Black Adam

این فیلم در واقع قرار است به‌جای فیلم Sherlock Holmes 3 (شرلوک هلمز ۳) اکران شود که در حال حاضر تاریخ اکران جدیدی برای آن اعلام نشده است. همچنین جانسون پوستری مفهومی از فیلم “بلک آدام”را نیز منتشر کرده که این پوستر توسط جیم لی و باس لاجیک طراحی شده است.

گفته می‌شود که وظیفه کارگردانی فیلم “بلک آدام”بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) و فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز)، خواهد بود. آدام ﺍﺳﺘﯿﮑﯿﻞ، نویسنده فیلم Rampage (رمپیج) که در آن با جانسون همکاری کرده بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بلک آدام را بر عهده دارد. جانسون و کویت-سرا پیش از این در فیلم Jungle Cruise با یکدیگر همکاری کرده بودند و این پروژه در واقع باعث شده تا جانسون او را برای کارگردانی فیلم بلک آدام پیشنهاد دهد. جانسون ماه گذشته گفته بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم “بلک آدام”از ماه جولای ۲۰۲۰ (تیر یا مرداد ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد.

به گزارش زومیت، مدت زمان زیادی است که جانسون قرار است نقش بلک آدام را بازی کند و او در ابتدا قرار بود به‌عنوان شخصیت منفی در فیلم Shazam (شزم) با بازی زکری لوی حضور داشته باشد، اما در بهمن ۹۵ اعلام شد که فیلم مستقل شخصیت بلک آدام در دست ساخت است و در فیلم شزم حضور ندارد. بااین حال، این دو شخصیت قرار است در آینده در برابر هم قرار بگیرند که فعلا زمان آن مشخص نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا