سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم خداحافظ دختر شیرازی + خلاصه داستان و اطلاعات تکمیلی| لینک دانلود

معرفی بازیگران فیلم خداحافظ دختر شیرازی به همراه خلاصه داستان فیلم همچنین اطلاعات کاملی درباره فیلم دختر شیرازی و لینک دانلود در این مطلب . فیلم مفرح “خداحافظ دختر شیرازی” افشین هاشمی از طریق موسسه هنراول به شبکه خانگی عرضه شد. فیلم درباره همنشینی دختری شیرازی و پسری آبادانی در تهران است…

بازیگران فیلم خداحافظ دختر شیرازی
بازیگران فیلم خداحافظ دختر شیرازی

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی، اقتباسی‌ است از یکی از مشهورترین آثارِ نیل سایمون (کمدی‌نویسِ آمریکایی) با نام «دخترِ خداحافظی». این فیلم دومین همکاری افشین هاشمی در مقام کارگردان با هومن برق‌نورد پس از فیلم «گذر موقت» است.

اسامی بازیگران

شبنم مقدمی، افشین هاشمی، آیسان حداد، مونا فرجاد، حسین محب اهری و رویا تیموریان در این فیلم ایفای نقش کرده اند. همچنین حسین یاری، هومن برق‌نورد، هدایت هاشمی و رسول صدرعاملی نیز حضورِ افتخاری در این فیلم دارند.

 

خلاصه داستان

در خلاصه این داستان آمده است؛ یکی از شیراز، یکی از آبادان، هر دو در تهران! مجبورند فعلاً باهم سر کنند تا محمود نارفیق را پیدا کنند.

محمد حدادی مدیر فیلمبرداری، ویلیام نیّری موسیقی، نازنین توسلی طراح صحنه و لباس، رضا عربی طراح چهره‌پردازی، حسن شبانکاره صدابردار، حسین قورچیان صداگذار، سیاوش رمضانلو دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، حسین فرخزاد مدیر تولید، عباس امینی و سعید صفرپور مجریان طرح گروه تولیدِ این فیلم هستند.

لینک تماشا و دانلود

https://www.filimo.com/signin?afterlogin=watch&uid=Nzpgh

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا