سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم دختر شیطان به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

معرفی بازیگران فیلم دختر شیطان با بازی حمید فرخ نژاد و بازیگران زن هندی به همراه خلاصه داستان و معرفی کامل فیلم همچنین عکس بازیگران فیلم دختر شیطان. «دختر شیطان» که دومین محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود پس از «سلام بمبئی است، وارد شبکه نمایش خانگی شد. در این فیلم سینمایی چند بازیگر سینمای هند در آن ایفای نقش می کنند.

بازیگران فیلم دختر شیطان
بازیگران فیلم دختر شیطان

فیلم دختر شیطان با بازی حمید فرخ نژاد و چند بازیگر هندی در حالی اکران شد که از چندی قبل حواشی زیادی پیرامون آن ایجاد شده است. بسیاری از این حواشی به خاطر بازی بازیگر زن هندی ایشا گوپتا است. اکران این فیلم در شهر قم ممنوع شده و برخی از رسانه های اصولگرا به شدت به آن حمله کرده اند. پیش از این فیلم «سلام بمبئی» با بازی محمدرضا گلزار و بنیامین، استقبال نسبتا خوبی از سوی تماشاگران ایرانی داشت. قسمت دوم این فیلم سینمایی را با نام دختر شیطان ساخته شده است.


بیشتر بخوانید:

مدل عکس های مستهجن در فیلم ایرانی کیست؟

آدرس پیج اینستاگرام ایشا گوپتا بازیگر هندی فیلم دختر شیطان


موسیقی «دختر شیطان» توسط دلشاد شیخ ساخته شده و سونو نیگام و آریجیت سینک دو خواننده سرشناس هندی دو ترانه از شش ترانه دخترشیطان را خوانده اند. گفته شده قرار است سونو نیگام و آریجیت سینک ۲ خواننده هندی ۲ ترانه از ۶ ترانه «دختر شیطان» را بخوانند. همچنین قربان محمدپور کارگردان و تهیه کننده «دختر شیطان» به زودی به چین می رود تا برای اکران این فیلم با کمپانی های چینی وارد مذاکره شود.

اسامی بازیگران

حمید فرخ نژاد، ایشا روات، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکوتی، محمدرضا شریفی نیا و فردین حفیظی بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه داستان

«دختر شیطان» داستان یکی از بچه های ابلیس است که می خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه اش آن است که به یک آدم بی گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می شود و به دنبال یک آدم بی گناه می گردد.

قربان محمدپور کارگردان «دختر شیطان» پیش از این گفته بود: ۵۰ درصد از بودجه این فیلم توسط کمپانی هندی تامین شده است و این فیلم کاملا در بالیوود فیلمبرداری می شود. موسیقی که در این فیلم استفاده می شود کاملا هندی است و در هندوستان ساخته می شود.

عکس بازیگران

بازیگران فیلم دختر شیطان
بازیگران فیلم دختر شیطان
بازیگران فیلم
بازیگران فیلم

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا