سینما

اسامی بازیگران فیلم «من دیوانه نیستم»+خلاصه داستان و عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران فیلم «من دیوانه نیستم»+خلاصه داستان و عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» به کارگردانی علیرضا امینی از چهارشنبه هفته جاری اکران خود در سینما‌های کشور آغاز خواهد کرد. این فیلم با درون مایه اجتماعی از جمله آثار کمدی سینمای ایران در سال ۱۳۹۷ محسوب می‌شود.

حضور متفاوت مجید صالحی در «من دیوانه نیستم»

تاکنون اکثریت آثار پرفروش گیشه در سال ۹۷ را آثار کمدی به‌خود اختصاص داده‌اند و تنها دو فیلم «لاتاری» و «به وقت شام» توانستند در برابر آثار کمدی فروش بسیار خوبی را به ثبت برسانند. پیش‌بینی می‌شود با توجه به تعداد بازیگران زیاد و مطرح کمدی در فیلم علیرضا امینی این فیلم بتواند شانس بالایی برای فروش در تابستان امسال را داشته باشد. جمع کمدین‌های سینما در «من دیوانه نیستم» با حضور متفاوت مجید صالحی در سینمای کمدی،جمع است.

این فیلم داستان زندگی تعدادی بیمار روانی را در یک آسایشگاه در وسط جزیره‌ای در شمال کشور روایت می‌کند. فیلم به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و پخش آن را هدایت فیلم بر عهده گرفته است. مجید صالحی بازیگر پرکار سینما نقش اول مرد این فیلم را بر عهده دارد. صالحی که تجربه نه چندان موفقی را در آثار جدی به ثبت رسانده بار دیگر با فیلمی کمدی به عرصه باز خواهد گشت. حضور صالحی در «من دیوانه نیستم» در حالی رخ می‌دهد که وی هم اکنون نخستین اثر سینمایی خود در مقام کارگردان را در دست تولید دارد.صالحی برای اولین بار در سینما دست به کارگردانی زده و فیلم سینمایی زیر نظرخودش را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

رضا عطاران بازیگر پرفروش این سال‌های سینما نخستین بازیگری است که به فیلم صالحی پیوسته است.علاوه بر مجید صالحی بازیگرانی همچون مهران احمدی، برزو ارجمند، محمدرضا داوودنژاد، محمدرضا هدایتی، پژمان جمشیدی و هادی کاظمی در فیلم «من دیوانه نیستم» به ایفای نقش پرداخته‌اند. پژمان جمشیدی بازیگر این فیلم به‌عنوان یکی از پرکارترین بازیگران اکران در سال ۱۳۹۷ محسوب می‌شود.

وی سال گذشته با نامزد شدن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر توانست تحسین همگان را به‌همراه داشته باشد. وی برای فیلم «سوءتفاهم» ساخته احمدرضا معتمدی به این نامزدی رسید.مهران احمدی نیز که امسال اولین فیلم سینمایی خود با نام «مصادره» در چرخه اکران داشت از دیگر بازیگران کمدی این فیلم است. احمدی توانست با حضور عطاران پرفروش‌ترین فیلم سال ۹۷ را تا اینجای کار به نام خود ثبت کند.

سایر عوامل فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» به شرح زیر است: مدیرتولید: مجتبی متولی، نویسندگان: علیرضا امینی و دانیال مقدم، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، آهنگساز: بهنام ابطحی، صدابردار: میثم یاردیلو، طراح صحنه ولباس: سهیل میرسپاسی، طراح گریم: امید گل‌زاده، بازیگران: مهران احمدی، مجید صالحی، برزو ارجمند، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، سیروس کهوری‌نژاد، محمدرضا داوودنژاد، دانیال مقدم، امید روحانی، مهدی ماهانی و پژمان جمشیدی، سایر بازیگران: پانته آ. مهدی نیا، پوریا میان‌دهی، سیاوش جعفری، حسام حمیدی، محمدرضا موهبتی، وحید ثابت قدم، شیما مرزی، شهریار حیدری، پژواک ایمانی، علیرضا شریعتی، شهرام فارابی، محمد طایفه و بازیگر خردسال: ماهک خرسندی

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران فیلم «من دیوانه نیستم»+خلاصه داستان و عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا