سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم رقصنده + زمان اکران و نقد فیلم

معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم رقصنده به همراه معرفی کامل فیلم زمان دقیق اکران و پخش به همراه تحلیل و نقد فیلم رقصنده ساخته بهمن گودرزی در همین مطلب.

این فیلم سینمایی اکنون در مرحله تصویربرداری است و فیلمبرداری این فیلم ایرانی پس از آماده شدن فیلمنامه آغاز شده است. فیلم سینمایی رقصنده با موضوع مهاجرت ساخته می شود. تهیه کنندگی این فیلم کمدی را مرتضی شایسته برعهده دارد، آرش قادری و حمید خامنه نویسندگان فیلمنامه هستند و کل لوکیشن‌ ها در هنگ کنگ خواهد بود.

کمدی «رقصنده» با محوریت پناهندگی نوشته شده و به‌جز تهران، قرار است بخشی از سکانس‌های آن نیز در ماکائو مقابل دوربین برود.

امین حیایی و امیر جعفری به عنوان بازیگران فیلم سینمایی رقصنده به کارگردانی بهمن گودرزى معرفی شده ‌اند. همچنین طی روزهای اخیر بازی ریحانه پارسا نیز در این فیلم قطعی شده است. امیر جعفری و امین حیایی با بازی در فیلم رقصنده اولین همکاری خود به عنوان بازیگر را تجربه خواهند کرد. همچنین دو بازیگر ایرانی دیگر و چند بازیگر هنگ کنگی نیز به جمع بازیگران اضافه خواهند شد.

اسامی بازیگران:

امین حیایى و امیر جعفرى زوج اصلى این کمدى هستند و ریحانه پارسا، مرتضى رحیمى در کنار امیر حسین رستمى دیگر نقش هاى آن را بازى میکنند.

بازیگران و خلاصه داستان فیلم رقصنده
بازیگران و خلاصه داستان فیلم رقصنده

خلاصه داستان:

فیلم داستان ورزشکارى است که به قصد پیشرفت زیر بار مهاجرت و پناهندگى میرود اما از جایى به بعد در بازى قرار میگیرد که او را به یک بچه معروف مجازى تبدیل میکند و حالا بازى براى او عوض میشود…

بهمن گودرزی ، کارگردان فیلم سینمایی رقصنده اولین فیلم خود را با نام ” به دنبال خوشبختی ” در سال ۱۳۸۸ شمسی جلوی دوربین برد. این کارگردان فیلم ‌های ” شیش و بش ” ، ” آتیش بازی ” ، ” ثبت با سند برابر استد ” و ” ما خیلی باحالیم ” را ساخته است. او همچنین سریال‌ های تلویزیونی ” ششمین نفر ” و ” سفر در خانه ” را ساخته است.

امین حیایی، بازیگر فیلم سینمایی رقصنده سابقه بازی را در فیلم‌ های مختلفی هم چون ” دو همسفر “، ” دو روی سکه ” ، ” شارلاتان ” ، ” اثیری ” ، ” مهمان مامان ” ، ” کما ” ، ” نقاب ” و ” اخراجی ‌ها ” دارد. امیر جعفری، دیگر بازیگر فیلم سینمایی رقصنده است. این بازیگر در فیلم ‌هایی هم چون ” نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ ” ، ” جنایت ” ، ” مکس ” ، ” کیفر ” ، ” نفوذی ” ، ” اکسیدان ” ، ” چهار انگشت ” ، ” ساهت ۵ عصر ” و ” من می ‌ترسم ” بازی کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا