اخبار داغ

اطلاعاتی از حسین مولایی بیمار فوت شده در قم به دلیل ابتلا به کرونا + عکس و ویدیو

حسین مولایی بیمار فوت شده در قم به دلیل ابتلا به کرونا است. از روز گذشته و با انتشار این خبر موجی از نگرانی در میان شهروندان قم و دیگر شهرهای ایران به وجود آمده است. گفته می شود این فرد جانباز شیمیایی نیز بوده است.

بیمار فوت شده در قم به دلیل ابتلا به کرونا
بیمار فوت شده در قم به دلیل ابتلا به کرونا

در شرح این بیمار برادر وی (محمد مولایی) که خود پزشک متخصص است در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته:

«ایشان یکی از ۲مبتلای فوت شده است که عنوان میشود جانباز شیمیایی است.‌ برادر ایشان [محمد مولایی] پزشک متخصص بوده و خودشان می‌گویند: مسول ICU روز اول به من گفت چندمورد دیگه باهمین وضع داشتیم که به مرور سطح اکسیژنشون میوفته و بعد انتوبه میشن و بعد فوت میکنن. میگفت پروگنوز خوبی نداره و لذا صادقانه میگم با تجربه‌ایی که من دارم احتمال موندش خیلی کمه.

گفتم بهش اخه ایشون سابقه هیچ بیماری نداره گفت قبلی‌ها هم نداشتند، ضمن اینکه میگفت تمام تست‌ها هم توشون منفی میشه و معلوم نیست این چه عفونتیه چون تمام داروهای وسیع‌الطیف انتی‌باکتریال و انتی‌ویرال رو میگرن ولی علایم نه تنها بهبود پیدا نمیکنه بلکه بدتر میشه
عکس ریه روز اول ورود به بیمارستان خوب بود ولی ظرف ۳ روز ریه‌ها سفید شد.

در یک هفته‌ای که برادر من بستری بود هیچ اقدام تشخیصی خاصی انجام نشد. یک شب قبل از فوت داداش در ICU به مسئولش گفتم تست کرونا ویروس بفرستین گفت تاحالا تست کرونا نفرستادیم و با اصرار و خواهش من بالاخره فرستادن و امروز جواب مثبت اومد‌.‌ ایشون در کوچه و بازار مبتلاشده و هیچ سفری خارجی نداشته. این یعنی اوضاع خیلی خرابه»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا