چهره هاسلبریتی ایرانی

اعتراض اینستاگرامی پرویز پرستویی به تیپ های عجیب سلبریتی های ایرانی

پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش در واکنش به تیپ های عجیب سلبریتی ها در محافل رسمی متنی در صفحه اینستاگرامش منتشر نمود؛ او نوشت:

«این روزها مد شده خیلی از هنرپیشه‌ها تو جشنواره‌ها و محافل هنری با لباس‌های مد روز و لباس مزون‌های مختلف، شرکت می‌کنند و مدام با پزهای مختلف عکس می‌گیرند که کاملاً لباس موردنظر از تمام زوایا دیده بشه و جالب‌تر از همه این‌ها اکثراً، روسری پشت یک گوش و دست به گوشواره. بعضی وقت‌ها آدم فراموش میکنه که این عزیزان هنرپیشه‌اند و…

خب هر کسی اختیار خودش و داره و هر جوری که دلش بخواد میتونه زندگی کنه. بنده هم نه مامورم ونه میخوام عمل امر به معروف و نهی از منکر انجام بدم، ولی پیشنهاد می‌کنم از تکرار بعضی از پزها پرهیز کنیم. چون مردم هنرپیشه‌ها رو دوست دارند.

می‌دونم الان کلی تو دنیای مجازی به بنده فحش خواهید داد. از ما گفتن و خروار خروار فحش شنیدن، که تو مگه کی هستی، تو دولتی هستی، بابا مردم نون شب ندارن بخورن دست برداریم از اینکارها، پس چی شد رسالت هنر و هنرمندی، چی شد الگو بودن و…اقلاً از مریل استریپ یاد بگیرید که تا بحال ده‌ها بار کاندیدای اسکار و چندین بارهم اسکار و جوایز معتبر دیگه گرفته»

پرویز پرستویی با اصالتی آذری در روستای چالو، شهرستان کبودرآهنگ دراستان همدان متولد شد. پدر وی کشاورز بود و زمانی که وی ۳ ساله بود به تهران مهاجرت کرد. دوران کودکی و نوجوانی را در یک خانه اجاره‌ای کوچک در محله دروازه غار سپری کرد. او در مدرسه صادقیه اسلامی در کوچه گمرک تحصیلات ابتدایی خود را به پایان رساند.

پرستویی با پس‌انداز کردن یازده هزار تومان خانه‌ای در حوالی ترمینال جنوب خرید. مدتی به ورزش علاقه نشان داد و دروازه‌بان تیم کارگران بود. پس از این زمان به مرکز رفاه نازی‌آباد رفت و شروع به آموختن تئاتر کرد. پرویز پرستویی در سال ۱۳۶۰ و زمانی که ۲۶ سال سن داشت به عنوان منشی در دادگستری تهران مشغول به کار شد، امّا پس از مدتی به خاطر علاقهٔ وافر به تئاتر رفت و تا پایان در آنجا مشغول به کار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا