کلیپ داغ

اعتراف جنجالی بازیکن پیشکسوت استقلال به کشیدن تریاک قبل از بازی!+ویدیو

مجله اینترنتی کولاک: اعتراف جنجالی بازیکن پیشکسوت استقلال، ناصر عباسی به کشیدن تریاک قبل از بازی روی آنتن زنده تعجب بسیاری را بر انگیخت! البته این برنامه قرار بود در خصوص مضرات اعتیاد به خصوص در بین قشر ورزشکار باشد اما به صحبت های ناصر عباسی سمت و سوی برنامه به صورت عجیبی به  سمت مخالف پیش رفت!

 

آخرین قهرمانی استقلال در آسیا به سال ۱۹۹۰ در بنگلادش بازمی‌گردد. یکی از اعضای آن تیم ناصر عباسی بود. هافبک استقلال که هرچقدر عمر حضورش در این تیم کم بود، اما افتخارات زیادی با آبی ها کسب کرد که یکی از آنها همین قهرمانی در آسیا بود.

عباسی به جز آن یکبار هم با استقلال در سال ۱۹۹۱ نایب قهرمان آسیا شد. همچنین قهرمانی جام استقلال قطر، قهرمانی جام میلز هندوستان، قهرمان باشگاه های تهران، قهرمانی لیگ سراسری کشور و جام حذفی دیگر افتخاراتی است که عباسی با این باشگاه به دست آورد.

این قهرمانی‌ها و افتخارات نه، بلکه این بازیکن را به دلیل دیگری باید یک قهرمان واقعی دانست. عباسی در اوج دوران فوتبالش گرفتار غول خانمانسوز اعتیاد شد و این پدیده شوم خسارتهای زیادی به او وارد کرد. خسارتهای مالی، جانی و از همه مهمتر اجتماعی. اما اراده آهنین این فرد باعث شد تا بعد از ۱۴ سال درگیری با این پدیده، آن را شکست دهد و به زندگی عادی بازگردد.

ناصر عباسی نه تنها ۱۲ سال است خودش پاک زندگی می کند، بلکه تعداد زیادی از گرفتاران به این بلای خانمانسوز که تعدادی از چهره‌های مطرح ورزشی هم در بین آنها قرار دارند را با کمک هایش به زندگی برگردانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا